..právě ten manuál jsem četl a někde i diskuze, kde se to dost řešilo.
Variátor jsem kompletně rozebral a vyčistil. A že bylo co.. Spojku rozebral a rozchodil. Vypadá to, že bude muset na lepení obložení. Moc už tam není. Co se týče mapy pod varošem, tak do prostoru varoše se nic nedostává, ale na druhou stranu, směrem ke kolu ano. Pak to stéká pod var. Je tam dírka a vypadá to, že to vyšlo z ní, ale kol hřídele je taky mastno.. Mám pár věcí, co mě zajímají:
1- jak se pozná, že chce řemen na odpočinek? (čekat na kontrolku?)
2- kam posíláte na přelepení spojky? Cena? tohle nevím..
3- válečky se po čase musí měnit?
díky
EDIT 1:
DEBILNÍ OTÁZKY, UŽ JSEM NAŠEL INFORMACE. AŽ NA SPOJKU. EDIT 2:
Oil čůrnul z tý dírky a po sundání kola jsem vyloučil i kolem hřídele, nikde to neteče, jen tou dírečkou v bloku. Olej jsem vyměnil a jak jinak, než že vytekla kaše. Nalil jsem ho stříkačkou otvorem pro čidlo. Je na jeden šroubek a lépe se to nalévá, než cpaním skrz díru po dlouhém šroubu. Množství z manuálu odpovídá, při přelití začne vytékat oil dírou po již zmíněném imbus-šroubu.