Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
27 bře 2013, 21:35
zdarec hele chlapci mam problemek jeste sem to moc neresil ale kdyz nastartuju zapnu svetla tak jen tak mouri a kdyz pridam zhasnou cim to ku... je to mi nejde do hlavy zkrat nekde zadne rele dobijeni sem tam nenasel nic tak uz nevim poradte
27 bře 2013, 21:45
Vadný regulátor napětí, měl jsem to samý, s tím, že mě žárovky praskaly. Nový stojí cca. okolo 6tis.kč.
Nedá se nahradit jiným výrobcem, to mi tehdá potvrdili z fy. Ignitech, kde jsem poptával náhradu za vadný originál.
Je to bohužel baťoh peněz , který v leckterých případech již dnes přesáhne hodnotu onoho skůtru.
Zkus najít regulátor někde v inzerci, jestli někdo nabízí díly ...
Ještě se podívej, zdali nemáš na alternátoru nějaký problém - vyhnilý drát atd. změř napětí, které dává !
27 bře 2013, 21:50
kdybych vedel jak to vypada mam tam jen cdi rele na starter a rele na blinkry pak je tam takova tenka krbavicka a je to jak kdyby v sadre zalite a ma to dva kable nic vic
Prosím necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 21:52, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
27 bře 2013, 21:56
Regulátor napětí se nachází pod přední kapotáží jakoby nad světlometem , vede do něj spínačka je přidělaný k rámu, je tam více než dva dráty a vedle něj se ještě nachází výkonový porcelánový rezistor,ten mi tehdá odešel také. Už si to moc nepamatuju, je to už spousta let, ale mám za to, že obal je hliníkový a vršek je udělán jako chladič.
Tohle je přesně on :
http://www.scootershop.cz/4890-regulato ... a-sky.htmlCeny šly trošku dolů
27 bře 2013, 22:02
tak to tam 100% neni takze mi chces rict ze tam mam celou kabelaz z neceh jineho ani konektroy tam nejsou
EDIT : Necituj poslední příspěvek jak jsi byl upozorněn, odpovídej tlačítkem odpovědět a přečti si pravidla fora ! ! !
27 bře 2013, 22:05
Probůh nepoužívej "citace" , nýbrž odpovědět !
Musí tam být. pokud nemáš jiný motocykl. nebo komplet předělané z něčeho jiného, ale to opravdu netuším, good luck !
27 bře 2013, 22:49
Hanys8 - zkus psát jako člověk a mrkni na wikipedii co to je interpunkce a diakritika,po tobě se to fakt nedá číst.
27 bře 2013, 22:54
precti si neco co je dizlekcie a pak mluv
28 bře 2013, 00:01
Nemusim si nic číst,vím velice dobře co to je,tak si to dej do podpisu ať s tim nemáš problemy...
28 bře 2013, 07:51
jo jeste mam problem skontrolkou oleje a vody porad sviti vymenil sem cidlo a nic plovak na olej a nic nevim je to asi prerusene ze?? meril sem napeti kdyz nastartuju je kolem 14v kdyz zapnu svetla je 13.36v
28 bře 2013, 16:14
To je tak nějak v rámci tolerance. To je napětí na volnoběh ? Co když přidáš plyn se zapnutýma světlama?
28 bře 2013, 17:13
tak napeti pada
28 bře 2013, 17:24
Zkus mrknout na kostry nebo jestli neni nějakej kablík šlehlej. Je možný že múže bejt vadný i zapalování,který dává při zátěži málo šťávy (slabej magnet) a nebo ten regulátor. Ale při špatnym relátku by to spíš přebíjelo.
28 bře 2013, 19:19
no kuknu se na to zapalko nejradeji bych to nejak premeril ten regulator ale nevim jak ty jsi na virtu ze ja taky Hanys318
28 bře 2013, 20:37
Jj,na virtu jsem též.