Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
22 bře 2008, 09:30
Udělal jsem výbrus na Suzuki Katana s kitem Polini 70ccm.Jak se motor zabíhá.Mám oddělené nádrže na olej a benzín,směšuje se automaticky.
22 bře 2008, 09:49
No hlavěně pomalu a opatrně!! Prvních 100-200 km vyloženě jen na čtvrt plynu, ať si to sedne. S tím odděleným mazáním si nejsem jistej, ale pokud víš, že Ti to neudělá žádnej bordel v karbecu, tak bych to klidně i přimáznul kapkou oleje do benzínu. Potom už tomu můžeš začít i víc dávat, aby se motor naučil i hýbat v točkách... Samozřejmě
POUZE PŘI DOSTATEČNĚ PROHŘÁTÝM MOTORU!! Nejlíp je, vyrazit na nějakou dlouhou štreku, aby se motor pěkně zahřál a držel si co nejkonstantnější teplotu... Hlavně s citem a kdyby se Ti zdálo, že se to motoru ještě nelíbí, tak zase ubrat... Ať se daří...
22 bře 2008, 19:18
To je právě to co hlavně řeším,jestli přidat trochu oleje do benzínu nebo ne,když tam je to automatické směšování oleje s benzínem.Někdo radí ano,druhý zase ne,tak opravdu nevím.
22 bře 2008, 19:48
Tak jsem se dneska ptal a prej rozhodně přimáznout... Samozřejmě jen trošičku - ne dvojnásobek toho, co tam patří!!
...a já se k tomu taky přikláním... Respektive já bych to udělal... Kdo maže, ten jede!
B)
22 bře 2008, 21:03
Jojo přimazávat
B)
22 bře 2008, 23:49
nepřimazávej, je to zbytečnost. Jenom zhoršíš spalování směsi, když tam bude moc oleje. Jezdi opatrně a prvních 500 km žádné extrémní kopce a jízdy ve dvou. Dbej aby se ti při jízdě z kopce točil motor kvůli chlazení jestli máš AC.
23 bře 2008, 11:13
Můj názor je, že když nepřimažeš a zajíždíš s citem tak se asi nic nestane, na druhou stranu se vždycky (dříve) míchal olej třeba 1:25, když byl motor novej a potom se poměr měnil na 1:33 a někdy i míň. Takže jestli je tam nastavený třeba 1:40 a dáš panáka oleje do první nádrže navíc tak tím určitě nic nezkazíš.
23 bře 2008, 13:47
Moje řeč... Nikdy jsem s tím nic nepokazil a vždycky mi všechno jezdilo líp, než ostatním... :p
B)
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 úno 2014, 06:59, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
24 bře 2008, 08:11
Dík za rady,přidám do nádrže "panáka oleje" a uvidíme.Vypadá to,že tím nic nepokazím.
30.6. edit:Tak zabíhání dopadlo OK,ale aby toho nebylo málo,tak po ujetí cca 1800km se vysypalo ložisko na pístním čepu(rozpadla se klec).Samozřejmě to udělalo stopy v ojnici,která je již pro další montáž nové jehlové klece nepoužitelná.Je možné nahradit jehlové ložisko samomazným bronzovým pouzdrem s vyfrézovanými mazacími kanály ve spirále(jakoby závity do kříže).Pokud ano,jaká by měla být vůle na pístním čepu.Zatím se mně podařilo sehnat ojnici s dodáním za cca 6 týdnů,a to již bude skoro po sezóně.
Uvítám každé rady.Dík
Ještě upřesňuji,pouzdro je lisované ze spékaných materiálů-výrobce Tribometal Dolní Kubín
Naposledy upravil
KYBLOS dne 09 úno 2014, 07:00, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
08 črc 2008, 15:26
[quote=WeCo]nepřimazávej, je to zbytečnost. Jenom zhoršíš spalování směsi, když tam bude moc oleje. Jezdi opatrně a prvních 500 km žádné extrémní kopce a jízdy ve dvou. Dbej aby se ti při jízdě z kopce točil motor kvůli chlazení jestli máš AC.[/quote]
to jsou rady pro pajdu a co kdyz mam B650?jak je to se zajetim po vybrusu?olej davat ci nedavat.muj osobni nazor nedavat ale jezdit asi do 1000 km maximalne na ctvrt plynu.osobne s tim nemam zkusenost proto se ptam uz ted ponevadz jsem si nechal udelat i vybrus prijednom kdyz je motor rozpulenej.vlastnilo to asi pekny prase co jsem se dozvedel protoze udrzovanej moc nebyl.proto jsem se 2x s vybrusem rychlejc rozhodoval jestli ano ci ne.nakonec jsem radsi sel.sam si to zajedu a motoricky by to melo bejt v cajku.samozrejme dalsi podrobnosti co delat a nedelat pri zajizdeni v mem pripade uvitam.neco malo vim ale radsi se ptam 2x nez vubec pro jistotu.podle mne nic nezkazim kdyz se budu ridit podle manualu pri zajizdeni jakobych jej koupil novy.
(von skoro tak sice i vypada az na ty nalitany km.)
08 črc 2008, 17:17
pokud je vstřikování tak na olej do benzínu zapomeňte. Do 4T je to zbytečnost. Do 2T olej přidej do první nádrže. Stačí jen trošku