JJ,máš pravdu.Jsou to uhlíky.Mám to rozebrané a tu fotku cos upnul je na 100% stejná jak když jsem to rozebral.Taky jsem zjistil že se to nedá rozebrat do drobna.Nevím proč to tak dělají ichtyli.Uhlíky mám objednané a taky budu letovat.Snad to nějak zmastim,aby se to po čase nerozpojilo.Rozebrat plasty je celkem zlý sen.Samé křapky a blbosti... Díky za rady všem.Pak napíšu jak jsem uspěl.Díky.
15.9. edit:Tak pánové mámto v cajku,ale byl to porod.... 1. Nesehnal jsem origo uhlíky a koupil nějaké podobné.Ty se obrousily na rozměr.To bylo to nejmenší.
2. Víko startéru s uhlíkama je nerozebiratelné!!!Tak jsem to vylomil,ale zbytečně.Přišel jsem na lepší postup.
Ucvakl jsem staré uhlíky a rozplantal ten káblík a dovnitř jsem zamotal káblík z nového uhlíku a spájel dohromady tak,aby se to volne hýbalo v těch domečkách. 3. Ten rotor jsem mezi uhlíky vrazil tak,že jsem celé víko startéru s uhlíkama upnul do svěráku a ty uhlíky jsem našponoval provázkem za ten káblík k nějakému těžkému předmětu,aby byly roztažené.Stačí tři a čtvrtý jsem si přidržel nožem a šoupnul tam rotor a pak všechny provázky povolil a vytáhl.
Nutné je při nasouvání středního pláště s magnetama držet pevně rotor ve víku a tlačit na něj
,jinak si ten magnet rotor vyškubne z víka a všechno bylo zbytečné (mě se to stalo jednou)
. Pak to přikrýt druhým víkem a sešroubovat. 4. Na plášti je při spojování výstupek,který zapadne mezi další výstupky na víku s uhlíkama.Je nutné je sešroubovat správně jak to patří.
Já tomu nevěnoval pozornost a sešrouboval tak jak to šlo,a pak jak jsem startér dal do skútra,tak se točil opačně a nešel nastartovat.Měl jsem z toho pěknou depku a myslel jsem si že je něco jiného v řiti
,než jsem to rozbral a složil tak jak to má být.Takže toto je ta nejdůležitější část celé akce. No a včil už startuju a můžu jezdit.
Snad tímto návodem někomu pomůžu s opravou a hlavně je to oprava za celkem 2 kila oproti koupi nového startéru.To neplatí jen pro Burgmana ale i pro ostatní skútry.