Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
21 dub 2008, 19:35
Po ujetí 3000 km jsem zjistil že mám málo oleje dolil jsenm 2 deci
je to problém nebo je to normální .
26 lis 2008, 21:38
B)Mě bre taky burgman oleje skouší seřídit ventilovou vuli me hází olej do sání a vzduchovýho filtru
01 pro 2008, 00:50
:cyclops:B 400 bere normálně 0,5 až 0,8l oleje na 1000km do RV2003
seřídit ventilovou vuli nemá cenu
pomuže jenom víměna pistních kroužku
kroužky stojí cca 2500kč
01 pro 2008, 11:14
keby tolko brala majesty125 tak robim vymenu kazdych 1000km
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 úno 2014, 13:35, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
01 pro 2008, 11:30
Nejcastejsi pricinou ztraty oleje u B400 jsou netesna gufirka kolem ventilu. Sada gufirek + tesneni stoji cca 1400,- Pokud tohle nepomuze, pak uz zbyva vymena pistnich krouzku. To uz ale musi mit motor pomerne hodne najeto a ztraci take i na vykonu.
04 pro 2008, 00:45
na 2 dc bych se vykálel ale ten litr to už je trochu moc vždyt ti to musí holit jak teplárenckej komín
07 pro 2008, 21:21
[quote=Rady]Nejcastejsi pricinou ztraty oleje u B400 jsou netesna gufirka kolem ventilu. Sada gufirek + tesneni stoji cca 1400,- Pokud tohle nepomuze, pak uz zbyva vymena pistnich krouzku. To uz ale musi mit motor pomerne hodne najeto a ztraci take i na vykonu. [/quote]
Zdravím muj burgman má najeto 38000 olej se strácí ale skutr vubec nekouří jen je olej v tom sání,mýslím že asi ten výkon má nejsem si jistý mam ho půl roku.
09 pro 2008, 23:34
:cyclops:Gufera u ventilu sem vymenil žralo to dál
tak došlo na kroužky pak spadla spotřeba oleje na 0,2l /1000km
10 pro 2008, 12:07
JJ, ty dve deci ma 1000 km si myslim, ze nema cenu vubec resit B)
14 úno 2009, 20:35
Mám najeto 5000 km a nezdá se mi ,že by mi to vzalo nějaký olej.V olejoynaku je pořád stejna hlabina.
18 úno 2009, 21:06
Máš novej stroj. To by bylo špatný kdyby žral olej hned ze začátku. Já teď kupuju r. 01, tak jsem po těch zprávách tady hodně zvědavej. Skůtr od pohledu vypadá fakt jak novej, je nádhernej, no ale do motoru nevidím. Pokud by byl ve stejném stavu jako je kabátek, tak bych si mlaskal
23 kvě 2014, 15:17
Čau. Taky jsem řešil podobný problém. Burák si v pohodě bral na 1000 km 0.5 l oleje . po dlouhém přemlouvaní sama sebe sem se rozhodl pro Go motoru včetně výbrusu,pístní sady atd . v celkové ceně 18.908 Kč . A sem na nervy protože tet si bere 2 dl na 250 km. Do servisu pojedu již po třetí a to jsem pečlivě zkoumal pověst servisu leč marně. A nejdivnější na tom je že to ani nekouří,ani nikde neteče. Tet chlapci raďte , budu vděčný za každou radu.
26 kvě 2014, 11:32
Dle toho jak píšeš,že je po GO,pořádné GO se vším všudy tak to jen vypadá,že jsi to někde ze začátku více prohnal a chytl se kroužek(připekl).Zjistíš změřením komprese.