Neos50> ty brzdíš s padesátkou v zatáčkách?
To já ze čtyřkilem tak ve čtvrtině zatáčky už pekelně zrychluju
Jinak se mi vyskytl podobný problém na podzim na K7.Trochu mi začaly vibrovat řidítka když jsem je pustil,ono ale taky záleží na cestě,musíš si najít rovný povrch,může být i mírně nerovná cesta a začne to vibrovat i když je všecko v pořádku.Záleží taky na rychlosti kterou jedeš.Když pustíš řidítka ve stovce,tak ve čtyřiceti to začne vibrovat i když je vše OK,když ne začne to dřív,v 60,70.Vic mi vadilo,když jsem cítil vibrace řidítek v zatáčkách při klopení.Byl to úplný hnus s porovnáním s K3,která vždycky jela v zatáčkách jak přibitá.Nakonec příčina byla velice překvapující
Byla to sjetá zadní guma
Jak jsem ju vyměnil,přestal kmitat předek
Zadní guma nebyla vyvážená,protože tam je malý otvor na kole,takže guma nejde normálně nasadit na vyvažovačku protože málokterý pneuservis má redukci na tak malý profil.Z deseti pneuservisů to měl snad jeden.Ale zas to nevyvážení eliminuje tisícihran na hřídeli na kterým je to kolo upevněné na rozdíl od předchozí generace burgmana,který to má vyřešené jinak a kolo má větší profil který jde normálně nasadit na vyvažovačku.