Suzuki Burgman 400 nestartuje

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Suzuki Burgman 400 nestartuje

Příspěvekod zizour » 27 čer 2017, 00:19

Zdravím všechny,
mám zajímavý problém. Burgman nechytá po delší odstávce (několik hodin).
Uvařil jsem startér (odešly uhlíky, sháním nové...)
Dneska dorazil z aliexpresssu nový startér. Takže točím. Navíc zajímavá závada: bylo prdlé gufeo u startéru = startér byl plný oleje...i tak statečně točil dokud nedošlo uhlí :-)

Je to 2007 stříkačka

Zpět k startovacímu problému:
V mezičase jsem vyměnil svíčku, filtry, olej, vyčistil všechny konektory a proměřil všechna čidla. Pouze čidlo teploty nasávaného vzduchu je malinko mimo, ale asi v rámci tolerance, jinak by ŘJ určitě hodila F1ku. Startér točí dobře, ale na studeno při 25°C nechytá. Občas jemně pšoukne do sání (nevystřelí jen si tak odfoukne), ale jinak nic. Jiskra hází slušně. Zjištěna následující věc: sytič je totálně uzavřen. Pokud ho růčo otevřu a nastříkám tam startovací spray, tak to prakticky ihned chytne. Druhý start je už vždy na brnknutí. Takže pro dnešek končím. Jdu po benzínu, sytiči, vstřiku (vstřik vyzkoušen venku, vyčištěn a je bez zjevné závady), vyčištěno komplet co jsem rozdělal vše kolem klapky plynu a vstřiku.
PS: ŘJ neukazuje žádnou chybu.
Zítra otestuji tlak palivového čerpadla, dneska zjištěno, že čerpá. Teplý start je na brnk i po odpojení a znovu zapojení benzínové hadice, takže čerpadlo bude asi dobré... Uvidíme sháním tlakoměr.
Ještě doplním, že jízda je bez problémů, výkon i spotřeba OK.
Nějaký nápad?
Baterka plně nabitá a pro tyhle pokusy mám připojenu baterku z auta, takže pod 11,5V to nejde.
Cestovatel 400 od Brna
Uživatelský avatar
zizour

0+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 2
Registrován: 31 led 2016, 21:59
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400
Tuning / úpravy: LED

Re: Suzuki Burgman 400 nestartuje

Příspěvekod foky » 27 čer 2017, 08:11

Zdar,
za elektronickou sekundární klapkou (která je po otočení klíčku cca z 5% vždy otevřená) je dírka, kde vzduch obchází primární klapku (která je vždy zavřená, dokavaď nehneš s plynem), tahle dírka se ráda ucpává. Vede k volnoběžnému ventilu, který reguluje vzduch ve volnoběhu. Chce to opravdu zodpovědně vyčistit tento kanálek.

Špatné studené starty můžou být i mechanický problém v motoru, klasicky hraniční tlaky.
Hádám, že máš Itálii s 24000km?

PS: Když skútra přepneš do dealer módu, měl by ti na budíkách ukazovat -C00 (NE "_C00" ani nic jiného). Pokud by to bylo čerpadlem, blblo by i za provozu, kdy je daleko větší spotřeba než při volnoběhu. Pokud po otočení klíčku zabzučí, natlakuje celou soustavu a tím udělá pro dobrý start ze své strany v podstatě vše potřebné.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 35 návštevníků