Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
14 zář 2011, 18:20
zdravim skůtraře a skůtrařky
mám problém na mém skůtru a to sice uplně nepochopitelně zmatenou ručičku teploměru
nepochopitelně proto, že například jezdim jezdim, vyjedu nádrž tedy nějakých +-300 km a funguje naprosto bezchybně
vyleze kousek nad spodní doraz a pokud jedu (sem tam se sice nevyhnu nějaké té koloně) je fše ok, v koloně se trochu zahřívá a ručička tak stoupá ale jinak pokud sem v pohybu, tak je to jeden z nejlépé chladících skůtrů, na kterém jsem kdy jel
potom ale z ničeho nic, uplně bezdůvodně tak ručička vystřelí až uplně na horní doraz do červenýho pole, je tam třebe vteřinu, pak tou samou rychlostí, co stoupala, začne padat. padá a někde uprostřed se bez jakéhokoli zdržení vrací nahoru, tam se jakoby odrazí a spadne uplně dolu na doraz. a takhle to jde třeba 30 kilometrů.
klepu na budíky, skoušim přejíždět menší nerovnosti aby se slabými otřesy zase vzpamatovala ale marně
a stejně tak ve fázi normálního fungování jí do stavu pobláznění brobnými otřesy nedostanu, vyloučil jsem tedy mechanickou příčinu (možná chybně i to netušim)
po těch zhruba 30 kilometrech to zase přestane stejně náhle jako to začalo
napadlo mně třeba, že může bejt nějakej bordel v chladící kapalině a pak se ten úsek v chladiči přehřejvá ale bylo by to strašně chvilkový. chtěl jsem nějakým kontaktním olejem promazat konektor na chladiči pod kapotáží chladiče ale nedokázal jsem ho sundat
konektory pod přední kapotáží jsem již promazal, stejně jako kontakty v přístrojovce ale na ten u chladiče se nemůžu dostat
poraďte prosím, čím by to mohlo být a případně jak sundat onen konektor na chladiči
díky za rady