Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
30 led 2010, 20:25
Ahojte,
mám zvláštny problém s Burgmanom, veľmi mi nepomohol mi ani veľký brat Google. Burgoš štartoval bez problémov aj teraz mimo sezóny, ale aj tak som chcel baterku trochu oživiť v nabíjačke, a to mi bolo osudné. Po krátkom dobití a vložení späť Burgoš neštartuje - motor pretáča do nevidím, ale nenaskočí. Počas pretáčania sa po niekoľkých sekundách na display zobrazi "5:4" a potom "SEL4", občas motor alebo štartér vydá škaredý zvuk. Potom sa reštartujú budíky. Občas aj zasvieti kontrolka "FI", niekedy sa aj vypne.
Nemáte pls niekto podobnú skúsenosť alebo nejaké info k tomu? V manuáli taktiež nie je nič. Tipujem nejaký zvláštny problém s baterkou, možno poškodenie pri nabíjaní. Do Suzuki sa dá volať až v pondelok.
30 led 2010, 20:28
Tak určitě to bude tou baterkou, myslím že asi nemáš klasickej elektrolyt ale gelovku, na tu je potřeba speciální pulzní nabíječka, jestli jsi použil jinou tak jsi ji asi dodělal...prvně si zkus půjčit od někoho jinýho a s ní to zkusit...jestli to nastartuje, je to jasný...
31 led 2010, 21:45
Ahojte,
nemam to este vyriesene, ale mam nove info. Kupil som novu baterku, odvtedy display nehlasi ziadne chybove hlasky, ktore sa zrejme tykali poklesu napatia v baterke pocas startovania. Motor vsak nadalej nenaskoci. Dnes k veceru sa uz trochu chytal, no nevladal bezat sam, okrem asi 2 sekund. Akoby mal chudobnu zmes. Zajtra sa uz da volat to Suzuki, tak volam.
31 led 2010, 21:49
Možná to bude špatnej sytič taky, pokud jsi nehrabal v karbecu, měl jsi to zkoušet dál a ono by se to za chvilku udrželo, já to mám v zimě stejný. Jinak to nech těm technikům, ty ti to vyřeší
31 led 2010, 22:19
(( Dneska sem po cca 14dnech startoval, aku radne nabite a taky se mu ze zacatku nechtelo...ale asi na pate to chytlo a uz si brumlal - mohl si mit jen malou hladinu benzinu, kdyz to dlouho stoji, stava se to
))
31 led 2010, 22:23
v karbecu to nebude stoprocentně, je to stříkačka. Měl jsem podobný problém v listopadu. Jezdil jsem celý den a pak najednou burgman ne a ne nastartovat. Startér točil, jiskru to házelo. Skončilo to odvozem do servisu. Verdikt byl špatná baterka. Vyměnili akumulátor a svíčku a od tý doby to jezdilo v pohodě.
A ta chyba SEL 4 mi tam svítila taky.
31 led 2010, 22:45
Baterku uz mam novu, no ono sa nie a nie chytit, aj ked naznaky uz k veceru boli. Cele je to ale nejake cudne, pretoze mi to vzdy startovalo na prve pretocenie aj v mrazoch po niekolkych tyzdnoch statia. Naposledy v sobotu rano. Potom som vybral baterku, trochu ju dobil, vlozil spat a uz sa motor nechyta. Moze to byt este ta sviecka, ale ako to moze suvisiet s tym, co som robil s bateriou, netusim...
31 led 2010, 22:48
No a nezapojil si tam tu baterku ve spatnem poradi + - ? U auta pisou, ze ji musis zapojit v urcitem poradi...
(mozna to je ale i blbost a nic to neovlivni...)
31 led 2010, 22:50
Naposled jsem B200 startoval v listopadu a trochu to dýl trvalo, než motor naskočil. Koukám, že se mám na co těšit, až tam po dlouhé době vrazím baterku a pokusím se nastartovat.
31 led 2010, 22:53
MisaKacenka píše:No a nezapojil si tam tu baterku ve spatnem poradi + - ? U auta pisou, ze ji musis zapojit v urcitem poradi...
(mozna to je ale i blbost a nic to neovlivni...)
Dal som najprv + a potom minus. Kostra sa zapaja az ako druha kvoli tomu, aby si nespravil skrat naradim. Kazdopadne, skrat by som nespravil ani poslepiacky, okolo su len plasty.
Tomulátor:
Neboj, mne napriklad burgos startoval naozaj spolahlivo na prve pretocenie aj v mrazoch a po dlhom stani v nich. Az na tuto neprijemnost... Zajtra volam do Suzuki.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 led 2014, 03:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
31 led 2010, 23:40
nepřechlastalo se to jak se to točilo?
01 úno 2010, 10:29
To si myslia aj v Suzuki. Dnes skusim najst a vytiahnut sviecku, pretocit naprazdno, vyvetrat to, a uvidi sa.
17:33 edit:Tak som vybral sviečku, je celá čierna a mokrá. Zdá sa, že len od benzínu. Už sa odparuje, olej to snáď nebude. Z valca pri pretáčaní vytiekla tiež nejaká tekutina - verím, že tiež len benzín. Teraz to suším, čas pracuje za mňa.
Ďalší report onedlho.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 led 2014, 03:59, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou
01 úno 2010, 19:03
Co? Tak buď jsi to pěkně přechlastal, což je blbost, protože i já jak jsem startoval nakopávačkou asi 10 min než to chytalo bez sytiče tak jsem to neuchlastal ani jednou....takže máš rozladenej karburátor asi...moc bohatá směs
01 úno 2010, 19:08
Má to elektronické vstrekovanie. Možno to prechlastanie je iba dôsledok niečoho, čo sa stalo pri tom manipulovaní s baterkou. Vysuším to, sviečku som očistil, ak sa to nerozbehne, bude to povážlivé. Sviečka je tam CR9E, neviem, či je správna.
01 úno 2010, 19:12
no ono to neni nic tezkeho kdyz to tocis tak se ti to usazuje ten aerosol na povrchu valce a jelikoz to nespaluje tak te smesi neubyva ale naopak pribiva.Navic je rozdil mezi 4T a 2T kdyz se podivas na konstrukci motoru