Stržená hlava šroubu

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Stržená hlava šroubu

Příspěvekod Laminator » 08 úno 2012, 11:48

Ahojte,
podařilo se mi při sundavání zadního kola strhnout hlavu šroubu(ohoblovat šestihran). Je to jede z pěti,kterými je kolo přiděláno ke kotouči. nemáte někdo nějakej zázračnej trik jak tuto nehoráznou blbost napravit?? díky
Naposledy upravil Laminator dne 08 úno 2012, 17:08, celkově upraveno 1
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Střžená hlava šroubu

Příspěvekod MisaKacenka » 08 úno 2012, 12:15

Odvrtat ho a koupit novej :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Střžená hlava šroubu

Příspěvekod Stana » 08 úno 2012, 13:09

Měl jsem před pár dny podobný problém, ale u menšího šroubu. Řešením bylo naříznout do něj flexou (s tenkým kotoučem) drážku a velkým šroubovákem to šlo povolit. Když to nepůjde, tak vzít nějakou matici a přichytit ji k shoblovanýmu šroubu COčkem a následně povolit klíčem odpovídajícím matici... :wink:
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Střžená hlava šroubu

Příspěvekod tatík » 08 úno 2012, 16:09

pokud se k tomu dá dostat,snad by šlo pilníkem opilovat trochu alespon dvě protilehlé strany hlavy a použít menší klíč.Pokud se zadaří,dáš tam nový šroub
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Střžená hlava šroubu

Příspěvekod Laminator » 08 úno 2012, 16:29

právě že se k tomu nedostanu a ni pilníkem ani flexou. Spíš jsem koukal že jsou nějaký nástavce na golu,který se do tý hlavy zakousnou a povolí: http://www.kutiltim.cz/sada-1-2-nastavc ... kraftwerk/ . nemáte to někdo??
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Stržená hlava šroubu

Příspěvekod _Mimo_ » 08 úno 2012, 17:51

Zajimavy, je dobre vedet, ze neco takoveho existuje. Ja vim jen o spec. vrtacich treba na zlomene srouby. Toci se doleva. Na te tve strance to nabizeji taky. Popr tady jsem nasel nejakou strsi zkusenost z fora motorkaru.

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=21153&fid=18
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy

Re: Stržená hlava šroubu

Příspěvekod Kokeš » 08 úno 2012, 19:05

Jak je velká ta hlava a čím jsi to povoloval ?
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34

Re: Stržená hlava šroubu

Příspěvekod Laminator » 08 úno 2012, 19:14

Je to desítka, a blbec jsem si na to vzal plochej klíč a proklouznul.
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Stržená hlava šroubu

Příspěvekod bouska.t » 08 úno 2012, 19:35

je fakt že tech pět šroubů na zadnímm kole jsou utažený jako pra**, mněl jsem golu když jsem to dělal takže beh újmy. Ale chtělo to trochu sílu a o povolení centrálního šroubu ani nemluvím... Bila potřeba dvoumetrová tyč a stokilový člověk.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Stržená hlava šroubu

Příspěvekod vlastak » 08 úno 2012, 19:50

Pokud máš odrbaný jen dvě plochy tak použít ořech na golu se šestihranem ne s tísícihranem a před povolením je potřeba hlavu šroubu přes kousek kulatiny nebo něčeho jiného pobouchat kladivem,protože většinou je problém v zakousnuté hlavě do materiálu.Když se pobouchá tak se tření mezi hlavou šroubu a materiálem zmenší.
Uživatelský avatar
vlastak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 239
Registrován: 07 bře 2010, 21:44
Bydliště: Košťálov
Skútr / moto: X MAX 400

Re: Stržená hlava šroubu

Příspěvekod Luboš Voral » 08 úno 2012, 19:54

Jestli jsi to ještě nedělal tak to zkus nahřát jestli ten šroub není káplej lepidlem a pak se musí ohřát na 100 stupňů , jinak jak už bylo řečeno větší matku přez tu desítku a zakápnout cočkem a pak to pujde.A až to budeš dávat zpět tak používej momenťék a uvidíš jak je ten svět krásnej.
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Re: Stržená hlava šroubu

Příspěvekod Laminator » 08 úno 2012, 20:08

Lepidlo tam nebude,ostatní čtyři šly celkem v pohodě. problém je že nemám CO,jen elektriku a je tam dost málo místa,je zapuštěný do disku. Mě šlo spíš o tu opravnou sadu,jestli ji někdo nemá. Jinak musim čekat až se oteplí,abych to nevařil zmrzlý. sice v garáži,ale kosa!!
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Stržená hlava šroubu

Příspěvekod Winterwolf » 09 úno 2012, 09:41

Kdyz se mi tohle povedlo na cinankovi tak jsem na ten stocenej sroub narval a cislo mensi orisek z goly a pak to povolit slo :wink:

V tvem pripade nejakou 9 a nejlepe vice jak 6-ti hran. Pocitej ale s tim ze nejspis prijdes jak o sroub tak o orisek :idea:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Stržená hlava šroubu

Příspěvekod Laminator » 09 úno 2012, 21:10

Tak je to povolený. nakonec pomohl opravdu ten šestihran. našel jsem jinou gola sadu, trochu mu pomohl kladivem a už bylo kolo dole. moc děkuju za rady.
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků

cron