Simson: pustit benzín, sytič na doraz, 5x prošlápnout bez klíčku a pak chytl na poprvé.
Honda: Když jezdím denně tak normálně (paradoxně mi při nižších teplotách chytá líp než když je okolo 10 stupňů - to točím i 3 vteřiny), ale na baterce je znát že je jí zima
. Když startuju po delší pauze tak párkrát prošlápnu pákou bez klíčku, počkám půl minutky a pak starterem chytne hned.
Myslím že značkový skutr by měl chytat bez problémů i za mrazu. Trochu problém prý bývá s čínskými skůtry, tam je sytič řešený jako bimetal ve vosku - tzn. po zapnutí klíčku fuguje sytič a zároveň se ohřívá vosk. Když vosk dosáhne určité teploty tak se bimetal rozpojí a sytič se vypne. Jednoduché a zřejmě i funkční. Bohužel to není ale závislé na motoru, takže to nepozná jestli motor běží nebo ne. Takže se může stát, že v zimě zapneš zapalování ale nenastartuješ a po chvíli už je sytič vypnutý a motor neběží...