Startování v zimním období

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Startování v zimním období

Příspěvekod pan.smith » 05 pro 2009, 22:33

Jak vám startuje skútr (hlavně padesátky) po ránu při teplotách kolem nuly? U mě to začíná bejt zoufalý. Nahodim to sice pokaždý, ale někdy je třeba točit opravdu delší dobu, aby chytnul.
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod respekt.fr » 05 pro 2009, 22:41

mne to dela taky a nekdi nechytne vubec. ale slišel sem o nejaky svičce do jinich teplot .
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod sedli » 05 pro 2009, 23:26

Vy to máte ještě dobrý vy točíte baterkou ale to já ji mám hned vymlasklou takže musím nakopávat..:-D ale vždycky to dřív nebo pozdějc chytne
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod BTjacker » 06 pro 2009, 01:20

startoval jsem zatim v nejnizsi teplote asi 2 stupne. rano startuju nohou a chytne napoprve. ale predchozi den jsem s tim jezdil taky. po zime je to horsi. namontuju baterku, poradne se oblecu a zacnu startovat, parkrat lehce proslapnu a pak uz poradne silou, zacnu se potit tak vsechno zase vyslikam, no a tak po minute to chytne, zabrumla a zdechne. tak to udela asi trikrat a pak uz v poho :D
Gilera Runner 50 SP (2001) , Válec 70 Polini, fuk Gianelli Reverse, dle GPS 86 km/h
Uživatelský avatar
BTjacker

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 208
Registrován: 17 lis 2008, 22:36
Bydliště: Spytihněv
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP
Tuning / úpravy: viz podpis

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod pan.smith » 06 pro 2009, 10:10

vůbec nevíš píše:Vy to máte ještě dobrý vy točíte baterkou ale to já ji mám hned vymlasklou takže musím nakopávat..:-D ale vždycky to dřív nebo pozdějc chytne

Já ani nakopávačku nemam, takže v případě vyšťavený baterky jsem nahranej.
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod respekt.fr » 06 pro 2009, 11:49

vůbec nevíš píše:Vy to máte ještě dobrý vy točíte baterkou ale to já ji mám hned vymlasklou takže musím nakopávat..:-D ale vždycky to dřív nebo pozdějc chytne

ja mam baterku ko tak že startuju nakopavačku a nekdi to dava zabrat nastartova :lol:
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod MisaKacenka » 06 pro 2009, 12:46

Ja kdyz sem mel jeste matese, tak to po delsi dobe (tyden) bylo zoufalejsi...trvalo mi to treba i 15min...
Jednou, kdyz sem to daval na servis, tak sem to zminil a servisak rikal, ze by to mohlo byt spatnym syticem...tak sem se zdesil...ale nakonec to prej podlozil a pak skutr startoval jako divej :) i po 14dnech...
V zime by to mohlo fungovat tez ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod Ekim » 09 pro 2009, 21:16

Taky přihodim svou troškou do mlýna, po roce parkingu jsem startoval za deště při teplotě kolem 10celsia, nejdřív jsem na tom udělal baterku,když jsem jí pak nabil že dotoho pujdu znova všiml jsem si že hadička,přivod benálu do karburátoru je suchá. Nenapadlo mě nic lepšího než že jsem pořešil podobnou hadičku asi metr dlouhou ,nasál jsem do ní benál a pak ho napumpoval do karbce,jak už to víc nešlo tak jsem nastartoval ,parkrát mi to ještě chcíplo a pak pohoda. Jinak nejhůře jsem startoval při teplotě -7celsia,doporučuju jemější olej kdo leje 10w-40 tak 5w-40.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod respekt.fr » 09 pro 2009, 21:22

stym olejem newím jak to mislíš ale olej podlemne nema nic stym společnýho ! :D .sry za ot .
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 led 2014, 02:21, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod dbar » 09 pro 2009, 21:43

vždyt zima ještě nezačala . :shock: já CPI nastartuju vždy
BURGMAN 650
INTRUDER M1800R
Uživatelský avatar
dbar

1000+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: OSTRAVA
Skútr / moto: SUZUKI BURGMAN AN 650 , SUZUKI INTRUDER M1800R

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod respekt.fr » 09 pro 2009, 21:53

unas uš začala ale jak ja budu zdraví tak ešte budu jezdit :D jako startujeto ale je stím problem nekdy .
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 led 2014, 02:21, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod sollik » 09 pro 2009, 22:10

Simson: pustit benzín, sytič na doraz, 5x prošlápnout bez klíčku a pak chytl na poprvé.
Honda: Když jezdím denně tak normálně (paradoxně mi při nižších teplotách chytá líp než když je okolo 10 stupňů - to točím i 3 vteřiny), ale na baterce je znát že je jí zima :( . Když startuju po delší pauze tak párkrát prošlápnu pákou bez klíčku, počkám půl minutky a pak starterem chytne hned.
Myslím že značkový skutr by měl chytat bez problémů i za mrazu. Trochu problém prý bývá s čínskými skůtry, tam je sytič řešený jako bimetal ve vosku - tzn. po zapnutí klíčku fuguje sytič a zároveň se ohřívá vosk. Když vosk dosáhne určité teploty tak se bimetal rozpojí a sytič se vypne. Jednoduché a zřejmě i funkční. Bohužel to není ale závislé na motoru, takže to nepozná jestli motor běží nebo ne. Takže se může stát, že v zimě zapneš zapalování ale nenastartuješ a po chvíli už je sytič vypnutý a motor neběží...
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod DoDoCPI » 02 led 2010, 15:53

Ja mám takovy pocit že s Shell V -Power racing 100 to startuje o hodně lépe zvlaště v zimě jen cvaknu motor běží ale musím ho nechat chvilinku bublat tak 30 s jak kdy někdy jede hned :-)
Uživatelský avatar
DoDoCPI

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 49
Registrován: 02 led 2010, 03:48
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Kingway coliber rex , Babeta 210 , CPI
Tuning / úpravy: Tuning zatím jen par blbustek vyhozených

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod pan.smith » 02 led 2010, 20:03

Na Shell 100 pozor. Moje strikacka z tech vyssich oktanu byla nekdy zmatena.
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Startování v zimním období

Příspěvekod sedli » 02 led 2010, 20:16

Když máte uplně v pořádku aut.sytič tak vám to chytá v zimě pěkně? Já ho mám uplně v čudu a musím nakopávačkou aspoň 2 minuty a pak se začíná chytat pomalu...přemýšlím že koupím novej sytič-tu kapsli co stačí vyměnit
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků