Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
23 říj 2019, 21:13
Dobrý den,
potřebuju poradit od zkušenějších. Mám skutra 125ccm po repasu motoru v roce 2018. Do května 2019 najela 1200km, aktuálně se už ale pohybuji přes 2000km a skutr si po opravě stále bere olej. Olej neteče pod skutr, stojí mi to na plachtě, nicméně nemělo by to být už sednuté a spotřeba oleje by tedy dle mého měla zmizet?.. Za skutrem při jízdě není žádný oblak kouře nebo něco. Třeba teď jsem to doplnil pipetou, doplnil jsem 186ml a po jízdě 200km mi zmizlo cca 100ml. To asi není normální co?
Byly měněny náplně,pumpa,těsnění,atd.. prostě repas
Podotknu, že servis co opravoval skutr tvrdí, že je vše v pořádku... dle mého se bojí reklamace...
23 říj 2019, 22:10
Normální to moc není ... 100ml na 200km. Pokud nevidíš uniky musí to jít do motoru. Tvrzení, že se servis bojí reklamace je od tebe super ... a to jsi to ještě nic nereklamoval, jen jsi okolo nich dělal tanečky ... viď. Příčin může být více ... pístní kroužky a jsou i další cestičky ...
Já
doporučují písemnou reklamaci s popisem vady a požadavkem na opravu
a to bez zbytečného odkladu ... (za záruka 3 měs už neplatí to bylo podle starého občanského zákoníku). Pokud to odmítnou ... nechat opravit a zdokumentovat jiným servisem a pak k soudu.
Existuje pojištění právní ochrany (řidiče, vozidla, rodiny, soukromí, atd.)
Uvidíš co napíší chytřejší než já
Naposledy upravil
JardaB dne 24 říj 2019, 08:13, celkově upraveno 1
24 říj 2019, 06:16
Dělalo se tam viz. příloha, to je přímo výstřižek faktury.
Já hlavně nepozoruji dým za motocyklem, nepozoruju louži v garáži, takže sám nevím.
Olej měřím tak, že jsem dolil 186ml dle pipety,protočil to, nechal 24hodin stát a změřil za studena a pak jel výlet 200km. Po výletě to nechal opět 24h stát, měřil za studena a bylo tam tak o 100ml méně a tento výlet už byl po ujetí 1600km po repase.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
24 říj 2019, 07:26
Podľa faktúry by malo byť všetko OK,ale nieje.Keď olej neuniká,musí ho spáliť.Nemusí byť vidieť dym.Tipoval by som to na krúžky,mohli sa pridrieť,alebo zlomiť.Možno je nefunkčný stierací krúžok.Alebo ventily.Mohol sa pohnúť aj tesniaci krúžok na ventiloch.Pravdepodobne to bude treba rozobrať.Inak sa nedozvieš nič.Ak servis tvrdí,že je to v poriadku,tak nech ti vysvetlí,kedy máš meniť olej,keď tam dáš na 2000km 1liter oleja.Olej potom ani nemusíš meniť.Stačí,keď ho budeš dolievať.Po repase takáto spotreba rozhodne v poriadku nieje.
24 říj 2019, 09:36
..já jenom koukám na těch 13000kč za 24 hodin práce .. to jsou čtyři pracovní dny.. to by snad zvládnul skoro každý, když předpokládám, že na válec a vodní pumpu zrovna žádné speciální technické vybavení není nutné.. :-O jo a účtovali repas té nové pumpy??!!
24 říj 2019, 10:49
To je ozaj strašná suma , má to vôbec význam dávať do servisu. Ja som predné vydlice mal 3x rozhádzané čo by to stálo v servise ? Posledný krát mi to trvalo desatinu času čo prvý krát , aspoň viem v akom sú stave .
24 říj 2019, 11:59
Pánové zapomínáte, že ne každý na to má prostory, chuť, čas a zkušenosti. Další možností, je že za tu dobu co by se v tom vrtal si na to 2* vydělá.
Každopádně
Spotřeba oleje není dobře a jak bylo napsáno dříve odvez jim to na reklamaci a to co nejdřív.
Lukáš