od Mr.Voza » 09 led 2015, 13:44
Sériová spojka a zvon nejsou stavěný na vysoký otáčky ostřejšího motoru. Odstředivá síla spojkovejch paken a zvonu samotnýho byla při těch otáčkách prostě tak velká, že to zvon nevydržel a prasknul. Spotrovní a závodní spojky a zvony už počítaj s vyššíma otáčkama, jsou lehčí a třeba i jinak kontruovaný, aby to vydržely. Jinak když vidím tohle video, tak bych nechtěl aby se tohle stalo vedle mě
https://www.youtube.com/watch?v=mXn6SuU_8Jw
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP