Po výměně spojky nexus 125 mám po rovině a do kopce nižší otáčky a tím pádem i malou rychlost max 90, točí max 7,5 až 7,8 tis otáček, stačí opravdu mírný kopec dolů a přehoupne se přes 8 tis a už peláší normálně cca 120...je to jako když jsou těžké válečky...může mít spojka která má třeba jinou hmotnost než ta původní vliv na váhu válečků ?
Spíš půjde o ty pružinky na spojce, které rozhodují o tom, v jakých otáčkách spojka sepne. Na té staré spojce asi byly vhodnější pružinky pro tvůj stroj, asi by stálo za to je přendat na novou spojku, ale je s tím trochu práce...
Tak vyřešeno, problém byl ve valeckach...jelikož jsem testoval nastavení, koupil jsem levné RMS než bych dal malossi a ty kokoti tam měli zabalený místo 9,5g 10g...
osobne moc tomu neverím že by 0.5gr robilo takú šarapatu...
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
Dáš dole tie závlačky z čapov nejakým vhodne veľkým plochým skrutkovačom.Vysunieš ich do strany.Plech dáš dole a si tam.Tým odistíš aj pakne, Daj si pozor,aby si neroztiahol závlačky,lebo by ti vypadli.Dajú sa prihnúť späť.