Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Skútr špatně startuje

06 črc 2015, 00:00

Zdravím kolegové.
Mám problém se studeným startováním. Jakmile skútr (honda x8r) vychladne, tak jde velmi těžko nastartovat..Jak přes elektrický startér, tak přes nožní.
Nastartuju ho až po několika xx pokusech, kdy nejdříve motor chytne třeba na 2 vteřiny a chcípne, pak třeba na 5 vteřín a opět chcípne, takhle pomalu až na 30 vteřin a i když zhlehka přidám plyn, tak opět chcípne. Po takovýchto pár pokusech, kdy motor už sám nechcípá ho nechám ohřát a pak už nechcípne..
Jakmile už je pak zahřátý, tak startuje vždy na první pokus, jak na elektrický startér, tak na nožku. Kde by mohl být problém? Občas mi to přijde, jako kdyby při těch startech postrádal motor benzin... :-/ Může být rozladěn karburátor?
Člověk když chce někam rychle odjet, tak to trvá než skútr nastartuje...
Díky. Adam

Re: Skútr špatně startuje

06 črc 2015, 07:55

Často bývá problém v automatickém sytiči. http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-a ... ellorto-1/

Re: Skútr špatně startuje

06 črc 2015, 16:36

Nefunguje sytič, nedávno jsme to řešili u kamaráda. Koupil universální přestavbový kyt na ruční a má klid.

Re: Skútr špatně startuje

07 črc 2015, 12:43

Tak asi vyměnim ten sytič, každopádně na Hondu X8R-S bude pasovat jaký sytič?

PS: Jaký je rozdíl mezi automatickym a manuálním sytičem? Automatickej vyjde na 650, manuální na 250, jde mi o to, jestli se vyplatí investovat do automatického?

Re: Skútr špatně startuje

07 črc 2015, 14:48

automaticky je to co tam mas ted, v zavislosti na teplote se otevira nebo zavira = studeny motor otevreno / teply motor zavreno. Bohuzel ten mechanismus uvnitr obcas odejde. Manualni znamena ze stavajici sytic vykuchas a das misto nej manula fungujici na principu tahem zapni,stiskem vypni. jednoduse prides rano ke studenemu skutru,otevres sytic,nechas to na nej chvilku bublat a pred vyjetim ho zase vypnes. Pokud je motor zahraty,nebo behem tepleho dne muzes pouzivani manual. sytice vynechat.

Jedine v cem je potreba u manualu zapremyslet,kde mas karburator. Nevim jak tvuj skutr ale u meho je k nemu pristup jak k penezum. takze podle toho zvolit mechanismus jeho zapinani a vypinani, nektere sou na packu,jine maji delsi tycku a u skutru kde je karbec opravdu shovanej se pouzivaji treba bovdeny.
Odeslat odpověď