Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Skutr az moc "zere" svicky

31 srp 2015, 19:43

Zdravim, mam trosku problem se svickama na skutru, da se rict ze se opakuje kazdy rok. V peugeotu xfigt mam svice od NGK BR7ES, podle manualu tam maj byt bud tyhle nebo BR8ES. Ja jezdim na 7 jen stim problemem, ze jednou za rok, z niceho nic, svicka umre. Proste jedu,najednou se motor zacne chovat jako kdyby se pridiral (to opravdu neni) az do uplneho chcipnuti. Pak pri pokusu o start parkrat skytne a konec.

Za ty roky uz vim, ze si musim sehnat nejakeho dobraka co se mnou dojede pro novou svici, vymenim a odjizdim domu.

Na cele zalezitosti je blbe to, ze nic nenasvedcuje tomu, ze by se to melo stat, proste to za jizdy prijde a konec. Co muze zpusobit ze svicky takhle odchazi ? Smes mam dobrou, benzin a olej taky a rocni najezd mam asi 2 lahve oleje = 1500-2000km

Muze to delat indukcka, ktera teda neni origo ale prodavali mi ji (snad) aby slapala na tomhle skutru.

Re: Skutr az moc "zere" svicky

31 srp 2015, 20:04

Dej 8, nebo 9, aby lépe odváděla teplo.

Re: Skutr az moc "zere" svicky

31 srp 2015, 22:35

Měl jsem z NGK podobný problem...dal jsem DENZO a byl klid....
na Xfight 100 by měla být Denzo W24ESR-U....

Re: Skutr az moc "zere" svicky

01 zář 2015, 09:36

NGK se mi nikdy nedožila konce sezony. Jak u Vespy 125 tak u B500. Vždy podle manuálu a koupená u dealera. Několik let jezdím předepsaný Brisky a nemam problema.
Odeslat odpověď