Skutr az moc "zere" svicky

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Skutr az moc "zere" svicky

Příspěvekod Zdana » 31 srp 2015, 19:43

Zdravim, mam trosku problem se svickama na skutru, da se rict ze se opakuje kazdy rok. V peugeotu xfigt mam svice od NGK BR7ES, podle manualu tam maj byt bud tyhle nebo BR8ES. Ja jezdim na 7 jen stim problemem, ze jednou za rok, z niceho nic, svicka umre. Proste jedu,najednou se motor zacne chovat jako kdyby se pridiral (to opravdu neni) az do uplneho chcipnuti. Pak pri pokusu o start parkrat skytne a konec.

Za ty roky uz vim, ze si musim sehnat nejakeho dobraka co se mnou dojede pro novou svici, vymenim a odjizdim domu.

Na cele zalezitosti je blbe to, ze nic nenasvedcuje tomu, ze by se to melo stat, proste to za jizdy prijde a konec. Co muze zpusobit ze svicky takhle odchazi ? Smes mam dobrou, benzin a olej taky a rocni najezd mam asi 2 lahve oleje = 1500-2000km

Muze to delat indukcka, ktera teda neni origo ale prodavali mi ji (snad) aby slapala na tomhle skutru.
Zdana

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 125
Registrován: 13 čer 2014, 13:21
Skútr / moto: Peugeot Satelis 300, Peugeot Xfight 100
Tuning / úpravy: izolepa,nevite kdy co odpadne.

Re: Skutr az moc "zere" svicky

Příspěvekod zitow » 31 srp 2015, 20:04

Dej 8, nebo 9, aby lépe odváděla teplo.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Skutr az moc "zere" svicky

Příspěvekod Trabuk » 31 srp 2015, 22:35

Měl jsem z NGK podobný problem...dal jsem DENZO a byl klid....
na Xfight 100 by měla být Denzo W24ESR-U....
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Skutr az moc "zere" svicky

Příspěvekod wochomurka » 01 zář 2015, 09:36

NGK se mi nikdy nedožila konce sezony. Jak u Vespy 125 tak u B500. Vždy podle manuálu a koupená u dealera. Několik let jezdím předepsaný Brisky a nemam problema.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků