Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
04 led 2011, 15:32
Pres zimu chci vyresit muj pomerne doj..... predni kotouc - je docela dost silny, tak se mi ho nechce vyhazovat - jen se s nim jezdilo asi bez oblozeni desticek nebo s bordelem, ptz jsou na nem ryhy...coz samo snizuje brzdny ucinek onoho...coz se mi nelibi
Myslite, ze by sel na soustruhu obrousit, pri zachovani nasledne pouzitelnosti?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 bře 2013, 14:38, celkově upraveno 1
04 led 2011, 15:57
kotouče se dají normálně stočit na soustruhu,záleží jak silnej je kotouč a jak hluboký jsou v něm drážky,aby z něj něco zbylo..cenově je to záležitost 100-200kč ..
04 led 2011, 16:25
No Mišáku, záleží jestli jsou rýhy vydřené z obou stran, aby ti pak po stočení na soustruhu nezůstalo z kotouče CéDéčko. Pokud bys měl někoho kdo brousí na magnetce, tak si myslím by to bylo lepší.
04 led 2011, 19:10
Kotouč jedině na magnetce, na soustruh je dost tenký. Záleží, jak jsou ty drážky hluboké. Já jsem taky plašil, koupil jsem nový a mám ho ve skříni
. Musel jsem vyměnit destičky než přišel a už to tak zůstalo. Měl jsem obavy, že to nebude brzdit ale žádný problém. Jinak na buráka mě vyšel nějakých 1100,- a to si myslím, že nemá cenu brousit.
04 led 2011, 19:10
Přebroušení i přesoustruženi je při tloušťce kotouče sázka do loterie i při opatrném odebíraní materiálu a dobrém chlazení můžeš z kotouče udělat pokličku nebo se kotouč může vlnit.Pokud jsou rýhy menší tak bych to nechal být,pokud ne tak bych radši šel do nového kotouče
04 led 2011, 21:07
Na soustruhu už jsem ho také stáčel kamarádovi, ale myslím, že na magnetce, popřípadě menším mandlu by to bylo ideální. Ono jde o to, že má ten kotouč tvarovou paměť - to znamená, že i když bude po přebroušení rovný, může se po prvním prudším ohřátí zvlnit.
Osobně mám kde si to udělat, ale nedělal bych to - koupil bych nový.
Míra
04 led 2011, 21:07
No, brzdi to...ale...brachuv na pohled hezci kotouc brzi famozne, oproti tomu memu...cejtim, ze ikdyz zmacknu naplno brzdu, ze projizdi vic, nez by mel...
Kvuli tomu se ptam, neb nevim, zda se to vyplati
04 led 2011, 21:13
se tomu desticky prizpusobi ne? si myslim, ze pokud nehazi, tak je to jen designova zalezitost
04 led 2011, 21:39
Na kotouči bejvá vyražená min.tlouška kotouče.Nejlepší by to bylo asi přebrousit.Byl by nejhlatší povrch.Jenže je tu otázka jak se bude chovat střed zeslabeného kotouče při zpětném namontování.Proto bych šel asi cestou soustružení, ale pouze pod podmínkou, že kotouč bude podepřenej, aby se zmenšila možnost vlnění při obrábění
04 led 2011, 22:18
musím se přiznat že sem jednou přejížděl dost destičky a když sem se vracel z vejletu tak jedna odešla do věčných loviš a protože v zadu mám buben tak sem musel domů brzdit i břední a po 90km jsem probrousil pístek ve třmenu a obrousil kotouč -prosím odpuste mi to
mladická neuváženost dal jsem novej třmen brembo a furt to brzdilo vlažně až když jsem dal novej kotouč šlo to zas ,,zablokovat"takže rejhy v kotouči jsou znát...
04 led 2011, 22:24
Jestli chces at to lip brzdi tak si kup lepsi desticky,ja to tak udelal a zacalo to brzdit tak o 50% vic.
04 led 2011, 22:25
Presne to je muj pripad
krom toho pistku teda...
04 led 2011, 22:26
Matty: jen jesli to nebylo změnou vlastností materiálu
(vyhřátej kotouč)
04 led 2011, 22:50
Desky mam fungl novy, tema to nebude...proste je v haji kotouc...