Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
04 led 2011, 22:54
tak je nech napred sednout na ten zvlnenej kotouc, uvidis, ze se to zlepsi
04 led 2011, 22:57
jj to bude asi ono. Upřímě řečeno, bejt na tvém místě, do jara bych pořídil novej.Přeci jen jsou to brzdy a na těch by se experimentovat nemělo. Jinak některý typy destiček můžou hůř brzdit.Záleží hodně na jejich materiálu.
04 led 2011, 23:00
Desky sem kupoval cca na konci leta a od te doby sem najel pomerne dost...nesedly si...
Asi mas pravdu a pujdu do noveho...
04 led 2011, 23:04
jel.en: je to možný...moc se v tomto nevyznám
04 led 2011, 23:35
Kotouč jedině nový, žádný soustružení nebo broušení. To se možná stáčelo ještě tak na staré Škodovky apod.
04 led 2011, 23:38
To by ses divil, kolik kotoučů a bubnů přetočím týdně pro autodílny
04 led 2011, 23:44
U aut se to dela normalne, dam je silna vrstva...kdyz se to udela dobre, tak kotouc dal slouzi...
Proto sem tento topic zalozil, abych zjistil, jestli se to oplati...
04 led 2011, 23:46
Na auto určitě ano - pokud není kotouč slabý, nebo jinak mechanicky poškozený. Na motorku určitě nový
04 led 2011, 23:51
AyAy, captain. Thanks for the advice
05 led 2011, 08:37
A navíc, když dáš na kotouč s rýhama nové desky, tak zničíš obé. Kotouč bude mizerně brzdit, bude se nadměrně ohřívat a desky se budou rýhovat podle kotouče a až je dáš na nový kotouč, tak to zase nebude brzdit.
Thenksuj si, ale kup nový a budeš připraven na jaro. Lítáš jako šůs, tak abychom tě na VČP výletě netahali z cizí zahrádky.
Naposledy upravil
Gek dne 05 led 2011, 08:40, celkově upraveno 1
05 led 2011, 08:40
Jaaa?
neeeeee
asi koupim novy...jenze, ty desky uz na tom chvili sou, vydelam je a uvidim
05 led 2011, 12:27
destičky jestli maj široký obložení tak je zbrousíš v pohodě kdyt jsou k tomu určený
11 úno 2011, 00:27
Jak píší ostatní jedině na magnetce.Na soustruhu to jde u auto kotoučů,nechával jsem to x-krát dělat i na svém,když kotouč byl silný a po osoustružení měl více, než je min.tlouštky. Je to na každém vyražené.Je to ale tak 50/50.Většinou to vydrželo krátkou dobu a když to kmitalo u auta do volantu,tak cca po 5000km to začalo dělat znovu.Někdy to vydrželo déle. U mota,pokud je silný,není vyhřátý,popraskaný,mikro trhlinky,tak to můžeš zkusit.O důvod víc,jestli budeš dávat nové destičky.Když bude srovnaný kotouč,nové destičky na něj pěkně sednou a nebudou mít drážky.Pokud to bude špatné a dáš na konec nový kotouč,můžeš použít, nové,krátce použité destičky.
19 kvě 2011, 13:12
Když jsem včera asi po 6 km jízdě dojel do garáže, šáhl jsem na zadní kotouč a zjistil, že je hodně teplej. Hřejou se kotouče, nebo se mi kously pakny? Jak to rychle a jednoduše opravit? Kotouč ne na vnitřní straně u varce a musel bych demontovat vejfuk anosník kola.
19 kvě 2011, 13:19
Nevím jestli má Blog ručku, ale často tohle dělá neseřízená ruční brzda.
Kdyby ti to brzdilo furt, tak bys na tom kotouči po pár km neudržel ani ruku, dle mého názoru.
Když dáš Bloga na hlavní stojan, jde rukou normálně otočit zadním kolem?