Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
27 čer 2012, 20:13
http://solutions.3mcesko.cz/wps/portal/3M/cs_CZ/EU-AAD/Home/AboutUs/InnovativeProducts/?PC_7_RJH9U5230GE3E02LECFTDQS8F4000000_assetId=1319219424443Hlavně to takhle nedělejte, polykarbonátové sklo světlometů je lakované mikronovou vrstvou tvrdého ochranného laku. Touhle "renovací" ji strhnete, polykarbonát rozleštíte a pak stačí pár zrnek písku, otření zaprášeného světla hadrem a můžete začít znovu, nebo konečně koupit nová světla.
Možná by se to po doleštění dalo něčím přelakovat, ale nemám ponětí čím.
27 čer 2012, 20:28
V reklamním odvětví se používá bezbarvý UV lak, ten se vytvrzuje za pomocí speciální technologie pod UV lampou. ten je na takéto věci perfektní. Sám jsme to otestoval na plastových světlech na R Laguna..
29 črc 2012, 22:43
Ahoj, nevím jestli je to přímo od 3M, ale viděl jsem světla na Fabii před a po. Dost dobrý a jako nový, je to sice teprve půl roku, ale auto stojí venku a vodu vidí jen když zaprší. Tento týden se mi vrátí plexi na Pantheona, tak dám vědět, jak to vypadá a jak to vydrží se ukáže. Nejde prý jen o broušení a leštění, ale i nějaký sajrajt do toho přidávají, aby prý zůstala tvrdost a vydrželo to. Uvidím.
30 črc 2012, 19:31
8steve píše:No právě jsem se chtěl zeptat jak to je u plexi. Jestli to dopadne stejně jako u světel...
melo by to byt stejne jen s toho sundas uv vrstvu ,delame to v praci take na autech 3M nejsriv to strhnes zbrousis dvouma smirklama na sucho je to uplne mlecny pak dvouma na vodu a pak zase dvouma pastama rozlestit a mas to jako nove akorad ta vrstva uv je fucc
8steve píše:a to teda znamená, že je to pak ještě náchylnější na poškrábaní a poškození UV zářením?
to mas pravdu ,ale kdyz jsou svetla napri. u fabie1 na vymenu tak udelas z nich nova akorad to nevydrzi vecnee