Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
17 lis 2010, 13:43
Podle mého jízda v mrazu a nepohodě má dvě roviny: jednak potřebujete několik vrstev oblečení a pak řešíte, kde se převlíct a kam to dát, druhak když nejste v pohodě, mrznou prsty, fouká pod přilbu atd., tak se těžko soustředíte na řízení. Je to o ústa, asi zazimuju...
17 lis 2010, 14:23
Tak, co vidím předpověď, tak tenhle týden se ještě dá. Teplota + - 7 a občas deštík.
Tak já už taky přemýšlím, že toho nechám, ale furt je to nejrychlejší, jak se dostat do práce. Hlavně mě to baví. Moje zazimování bude asi ve smyslu, že to přikryju plachtou a bude připraven v případě "pěkného" počasí vyjet. Jen si vyměním oleje a ještě mám v plánu z batohoviny spíchnout termoscud. K tomu udělat výdechy z plastů u nohou, jak tu už zaznělo
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 lis 2013, 09:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
17 lis 2010, 16:35
Pamatuju, že jsme ještě na zimu vymontovali svíčku a nalili do válce trošku oleje, párkrát se to prošláplo a bylo nakonzervováno... Nojo, sakra, ale kde mám dneska motor a kde svíčky???
17 lis 2010, 18:58
Myslim ze tady je spis prostor pro diskuzi a o jezdeni v zime. Jinak to co popisujes se delalo u techniky k dlohodobemu ulozeni a ne k odstaveni na par mesicu.
Dnes jsme najel 300 km a pocasi opet bylo super, jen to slunicko by mohlo zapadat pozdeji.
17 lis 2010, 19:14
Tak podle předpovědi už si tu budem dávat jen ty rady..... Asi sezóna pomalu končí. Před chvílí jsem se vrátil z venku a padá mlha, je to takové olezlé. Už se n atom bojím.
"Avšak příští pátek 26. 11. už bude pořádná zima! Sněžit má již i v nížinách a pohled na teploměr teplomilné jedince zavrtá hluboko do peřin. "Nastanou totiž již takzvané ledové dny, kdy teplota po celý den nepřekročí nulu," řekla meteoroložka Dagmar Honsová. Teploty po ránu se budou pohybovat mezi -12 až -8 stupni Celsia, ty vstávání rozhodně nikomu nezpříjemní. Ani denní teploty nepotěší, očekává se -6 až -2 stupně Celsia. Ledové dny způsobené studeným prouděním ze severu budou trvat minimálně do 2. prosince."
17 říj 2011, 19:55
Snehulaci - co si myslite o tomto? :
http://motoride.sk/c/4060/elektricky-su ... torke.htmlA ani to nestoji majlant
18 říj 2011, 02:53
Nevím jak tobe 8steve,ale já mám v autě obyčejný vyhřívaný potah za 2 kila asi už 5 let a pořád funguje. Mám dva,ještě na sedadlo spolujezdce. Jsou stejně a jedinné v čem je opotřebený, je spodní strana (hladká) která je popraskaná. Vrchní "šusťákovina" (textilní vrstva) je naprosto v normálním stavu a hlavně,tepelný drát pořád funguje.
18 říj 2011, 17:32
Tahle bunda nepotřebuje napájení z moto baterie.
Warm-vest Vyhřívaná vesta
výrobce: Warm
Vyhřívaná vesta obsahuje tři vyhřívací destičky ,dvoje na prsou a třetí na ledvinách. V náprsní kapse se vloží baterie. Lze nastavit 5 stupňů vyhřívání,baterie vydrží až 14 hodin provozu. Baterie ukazuje stav nabití a stupeň nabití.Vesta má široké použití, nejen na motorku např.zimní sporty, rybaření, golf…
Používají nejmodernější vysokofrekvenční technologii pro vytvoření infračervených paprsků. Nevyzařují žádné elektromagnetické pole. Vyznačují se vysokou účinností a malou spotřebou el.energie.
-vysoce kvalitní lithium-ion baterie bez paměťového efektu
-napětí: 7.4 V, kapacita 4.400 mAh
-nabíjecí doba cca 4 hod.
-led dioda jako zdroj světla pro noční použití
-životnost baterie je cca 1000 nabití
-vstupní napětí 100 – 240 V, 50/60 Hz, 0.8 A max.
-dioda indikuje stav nabíjení: červená (nabíjí se)/ zelená (nabito)
Velikosti XS-S M-L XL-2XL 3XL-4XL
Obvod hrudníku 92-98 104-110 116-122 128-134
Délka vesty 65 67 69 71
cena bez DPH: 2 825,00 Kč
cena včetně DPH: 3 390,00 Kč
20 říj 2011, 01:47
8steve píše:tak pokud je mas v aute odlozeny a jednou za mesic se na ne jdes podivat, tak prosim. ale ja mam zkusenost tak s 15ks za posledni roky, at drahy nebo levny, tak nevydrzely dele, nez polovinu zimy - to je tak 5tis km. a to rozhodne nejsou tak namahany ohybem, jako je namahana bunda.
Ano chodím se na ně dívat už pět let jak jsou nasazené na sedadlech(nasazuji s prvními mrazy a sudnávám v březnu až dubnu)....ne nejsou namáhané ohybem,jenom na nich sedí několik desítek kilo až více jak metrák...bože můj..Kde soudruzi na jižní Moravě udělali ve vývoji chybu....asi největší šunty směrují tam...ale že si dají záležet.
PS: ale musím ocenit,že kupovat cca 7 let jeden a ten samý (velmi podobný) výrobek a vyhazovat za něho peníze , přičemž vím,že nevydrží...chválím.
21 říj 2011, 11:22
tak mě napadlo po včerejších zprávách na nově jestli jsme povini mít na skůtrech zimní pneu pod +4stupně celsia nebo třeba na mostech pod nulu...
21 říj 2011, 11:31
kluci jak zbavujete sedacku od namrazy abyste pak nemeli mokrou pr.. sedaci sval
Na versity mam deku takze ta je OK ,ale pritulka mi dnes rano psala ze musela skrabat sedacku SHcka kreditkou aby mohla jet do prace
21 říj 2011, 11:55
Leda přes ní něco přetáhnout...pokud nemáš vyhřívané sedlo...Což 99% sedadel nemá.
21 říj 2011, 14:00
Winterwolf píše:...jak zbavujete sedacku od namrazy...
Zapnu vyhrivani sedacky.
25 říj 2011, 19:50
když začne mít sedlo námrazu, mám v ruce dávno lopatu
v praze je to vždycky jinak
29 říj 2011, 22:03
Podělím se o jednu radu na zimu,kterou mi dal mechanik od Hondy.Bylo mi doporučeno palivo od benziny verva 100.Prý je velmi kvalitní a vhodné do nádrže i pro zimní uskladnění a nejenom. A tak jsem si o tom něco zjistil.
Jedná se o 100 oktánové palivo bez biosložky s aditivy,které se navyrábí v česku,ale dováží z Rakouska..Našel jsem vyjádření benziny :
"vysokooktanový benzin VERVA 100 obsahuje Etyl terc butyl ethér(ETBE) jako nositel vysokého oktanového čísla, je to důležitá složka pro špičkovou kvalitu benzinů, je vyráběná v rafinerii OMV Rakousko . Za této technologické situace není nutné přidávat bioethanol. Benzin s ETBE má celou řadu výhod pro užitné vlastnosti benzinů, včetně právě vyšší energetické hodnoty. Líh má nižší energetickou hodnotu, oproti fosilnímu benzinovému palivu cca 75% ."
Ještě k dohadům proč na stojanech je 98 oktanu ikdyž má 100.
"technická norma na 100 oktanové benziny není. Proto jsou řazeny podle
normy ČSN EN 228 automobilové beniny, do kategorie SUPER plus. To znamená oktanové číslo výzkumnou metodou musí být u této katagorie min. 98 jednotek."
Taky prý míň na sebe váže vodu a proto je vhodnější pro delší skladování.Taky skladováním klesá oktanové číslo a tak máte slušnou rezervu.
"Tento benzin je navíc nadstandardně aditivován celým souborem přísad, mazivostní, antioxidační, protikorozní a detergentní s dvojí funkcí"
čistící a rozpouštějící případné úsady.
Pasáže v uvozovkách jsou citace z vyjádření ředitelství Benziny.Tak to je zhruba co jsem k tomu zjistil.