Zdravím, dnes jsem při běžné kontrole svého Kymca objevil poměrně dost poblitý motor olejem, který se dostával ven kolem konektoru, o jehož funkci nemám ani potuchu. Když jsem se toho konektoru dotkl, tak v oleji docela "čvachtal". Přikládám fotku. Nevěděl by někdo co je to za konektor a kde a proč se tam bere ten olej. Oleje v motoru je tolik kolik má být.
jestli je to ten dekl vpravo s nalévacím otvorem pro olej, tak ten je na několika šroubech a má těsnění… může být chyba zde. Nejdřív bych to ale umyl a zjistil přesně kudy to teče, protože olej v té špíně navzlíná klidně i nahoru. Jinak pokud to nejde rozpojit tak to není konektor ale průchodka a ta jestli má těsnit a netěsní tak to bude příčina..
jožin píše:Tak mi to nedalo a hadicku jsme hned ráno zkontroloval. V hadičce nebylo téměř nic. Je to opravdu kabel od alternatoru,ale kde se tam bere ten olej?
To je sice pekne ale skontroluj hadicku co ide z motora do airboxu, nie tu odkalovaciu A zase na fotke ziaden olej nevidno
Zdarec, jak si to pořešil? Mám stejný "problém" u SW600. Ten pacient (Talián) přede mnou, dal kolem tmel či černý silikon a jistou dobu to patrně drželo. Mě se to teď odlepilo a přišel jsem na to právě díky pochcanýmu spodku motůra.. Ovšem, kde je na Wingu odfuk skříně, to nevím, protože hadičku jsem nenašel nikde. U motorek běžně visí dole pod motůrem a má to špunt.. Pokud mě někdo nasměreje, tak to ocením..
Jelikož to mám ještě v záruce tak sem to dovezl do servisu a oni to pretesnily. Bylo tam od výroby málo toho těsniciho sajrajtu. Zatím to drží. Je to nešťastně řešeno. Taky sem to měl poblity od oleje. Jo a je to pruchodka kabelů z altiku. Vůbec jsem netušil že v altiku je olej .
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000) bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000) bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000) nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)