Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Problém ojetých Italů

05 lis 2010, 18:03

Opravuji kamarádům skůtry cca 18 strojů a skoro všichni mají dotažené italy. A co kus to ožvejkané šrouby a matky. Jinak technicky ve výborných stavech, ale ty šrouby :(

V Itálii asi mají nářadí jen tržnice od zeleniny.

Máte to taky na dovezených italech nebo je to jen náhoda.

Re: Problém ojetých Italů

05 lis 2010, 18:34

U mě ožvejkaný nejsou :wink:

Re: Problém ojetých Italů

05 lis 2010, 18:35

U mě taky nejsou ožvejkaný. :P

Re: Problém ojetých Italů

05 lis 2010, 19:46

Já mám taky všechno teda v pořádku. 8)

Re: Problém ojetých Italů

05 lis 2010, 20:01

Tak zrovna dneska jsem používal různá neslušná slova. V životě jsem neviděl ožvejkané hlavy imbusů tak jako u mojí milované Aprilky. Nemyslím ale , že by to bylo nářadím , spíš ten materiál na ty šrouby je z nočníkové oceli :D . Jinak jak říkáš technicky super.

Re: Problém ojetých Italů

05 lis 2010, 23:50

Jenom dneska jsem musel odvrtat tri mega torxy, protoze je taliani povolujou snad kapesnim nozikem. Z prace na hodinu byly tri a pul. A jeste navsteva zelezarstvi. :roll: Take jsem si vsimnul, ze casto neco rozeberou a pak to blbe poskladaji. Na to jsem alergicky. Muj zachvat pri podobnych situacich uklidni az dobry vysledek. :D

Re: Problém ojetých Italů

06 lis 2010, 01:14

hm hm..také jsem si nevšiml že by bylo něco někde ožvejkané.... :mrgreen:

Re: Problém ojetých Italů

06 lis 2010, 10:17

foky píše:Já mám taky všechno teda v pořádku. 8)

Nesmis zapominat, ze ty mas japonce. :wink:

Re: Problém ojetých Italů

06 lis 2010, 10:43

u mýho Itala hodně věcí ve špatným stavu ale šrouby byly vždycky v pořádku

Re: Problém ojetých Italů

06 lis 2010, 11:12

No já bych si na kvalitu materialu sroubu nestezoval. Kdyz jsem potreboval kvuli prezuti kola povolit brzdovy trmeny (nechapu proc je tam torx) tak jsem zlamal dve sady gola klicu, jednu cinskou a prekvapive i jednu Tona... a povolit se mi to stejne nepodarilo :-D

Re: Problém ojetých Italů

06 lis 2010, 13:32

Tohle nemáš na Italích, ale i Japonci. Momentálně moje Honda má šrouby ok, ale předtím Yamaha měla všude křížáky z kyblíkové oceli. Hnus velebnosti.

Re: Problém ojetých Italů

06 lis 2010, 15:59

8steve píše:To bych chtel videt vsechny ty italy v perfektnim stavu. Zatim jsem videl presny opak

Ono kdo se stará tak má :wink:

Re: Problém ojetých Italů

10 lis 2010, 10:47

Ahoj krotitelé italských hřebců Piaggio. :) Měl bych dotaz a prosbu o radu od fandů a samomotomechaniků.
Moje X9 180 Amalphi začala včera najednou ztrácet výkon, snížila se maximální rychlost na 100km/h, jde pomalu do otáček a při maximálních otáčkách se z motoru ozývá jakési cvakání. Myslel jsem, že ten výkon by mohl být způsoben špinavým vzduchovým filtrem, tím to ale bohužel není. Mám podezření na pístní kroužky, nebo možná přidřený válec... Ale to by mi prekvapilo, protoze jezdim s olejem :) Nemá někdo zkušenost s podobnou závadou?

Předem děkuji za všechny typy a rady co se týče jak diagnózy závady, tak postupu prace.
Předem všem děkuji za reakce.
Mates
martin.sipla@email.cz, icq 250380879


-PS- založil jsem nové téma ohledně tohoto problému - Piaggio X9-technické problémy.
Naposledy upravil Mates-plzen dne 10 lis 2010, 13:03, celkově upraveno 2

Re: Problém ojetých Italů

10 lis 2010, 10:53

Cvakání pravidelný s otáčkou, nebo nepravidelný? V zátěží, ve volnoběhu, nebo jen v těch vysokých otáčkách?

Re: Problém ojetých Italů

10 lis 2010, 10:59

Cvakani jen v tech zminovanych vysokych otackach, pravidelny
Odeslat odpověď