Problém ojetých Italů

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Problém ojetých Italů

Příspěvekod Skoťák » 05 lis 2010, 18:03

Opravuji kamarádům skůtry cca 18 strojů a skoro všichni mají dotažené italy. A co kus to ožvejkané šrouby a matky. Jinak technicky ve výborných stavech, ale ty šrouby :(

V Itálii asi mají nářadí jen tržnice od zeleniny.

Máte to taky na dovezených italech nebo je to jen náhoda.
Skoťák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 23 říj 2010, 07:43
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125, Yuki Quick 50
Tuning / úpravy: ještě toho trochu

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod KYBLOS » 05 lis 2010, 18:34

U mě ožvejkaný nejsou :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod petan600 » 05 lis 2010, 18:35

U mě taky nejsou ožvejkaný. :P
petan600

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 06 říj 2010, 06:49
Skútr / moto: Aprillia leošek 150

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod foky » 05 lis 2010, 19:46

Já mám taky všechno teda v pořádku. 8)
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod krizik1 » 05 lis 2010, 20:01

Tak zrovna dneska jsem používal různá neslušná slova. V životě jsem neviděl ožvejkané hlavy imbusů tak jako u mojí milované Aprilky. Nemyslím ale , že by to bylo nářadím , spíš ten materiál na ty šrouby je z nočníkové oceli :D . Jinak jak říkáš technicky super.
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod Skoťák » 05 lis 2010, 23:50

Jenom dneska jsem musel odvrtat tri mega torxy, protoze je taliani povolujou snad kapesnim nozikem. Z prace na hodinu byly tri a pul. A jeste navsteva zelezarstvi. :roll: Take jsem si vsimnul, ze casto neco rozeberou a pak to blbe poskladaji. Na to jsem alergicky. Muj zachvat pri podobnych situacich uklidni az dobry vysledek. :D
Skoťák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 23 říj 2010, 07:43
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125, Yuki Quick 50
Tuning / úpravy: ještě toho trochu

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod mijuna » 06 lis 2010, 01:14

hm hm..také jsem si nevšiml že by bylo něco někde ožvejkané.... :mrgreen:
Uživatelský avatar
mijuna

500+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 09 lis 2009, 11:49
Bydliště: Rohoznice u Pardubic či Hradce Králové-Kolín(Radim)
Skútr / moto: Bandit PYČO..1200S rv 2004
Tuning / úpravy: uvidíme:-)

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod janon » 06 lis 2010, 10:17

foky píše:Já mám taky všechno teda v pořádku. 8)

Nesmis zapominat, ze ty mas japonce. :wink:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod sedli » 06 lis 2010, 10:43

u mýho Itala hodně věcí ve špatným stavu ale šrouby byly vždycky v pořádku
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod Jouda » 06 lis 2010, 11:12

No já bych si na kvalitu materialu sroubu nestezoval. Kdyz jsem potreboval kvuli prezuti kola povolit brzdovy trmeny (nechapu proc je tam torx) tak jsem zlamal dve sady gola klicu, jednu cinskou a prekvapive i jednu Tona... a povolit se mi to stejne nepodarilo :-D
Uživatelský avatar
Jouda

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 246
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Aprilia SRV850 ex GP800
Tuning / úpravy: Rychly pruhy na zakryti skrabancu :))

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod balw » 06 lis 2010, 13:32

Tohle nemáš na Italích, ale i Japonci. Momentálně moje Honda má šrouby ok, ale předtím Yamaha měla všude křížáky z kyblíkové oceli. Hnus velebnosti.
prouzky-na-rafky.cz .:. 775 60 87 60 .:. stanekl@seznam.cz
balw

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 158
Registrován: 26 dub 2010, 22:16
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 ST

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod krizik1 » 06 lis 2010, 15:59

8steve píše:To bych chtel videt vsechny ty italy v perfektnim stavu. Zatim jsem videl presny opak

Ono kdo se stará tak má :wink:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod Mates-plzen » 10 lis 2010, 10:47

Ahoj krotitelé italských hřebců Piaggio. :) Měl bych dotaz a prosbu o radu od fandů a samomotomechaniků.
Moje X9 180 Amalphi začala včera najednou ztrácet výkon, snížila se maximální rychlost na 100km/h, jde pomalu do otáček a při maximálních otáčkách se z motoru ozývá jakési cvakání. Myslel jsem, že ten výkon by mohl být způsoben špinavým vzduchovým filtrem, tím to ale bohužel není. Mám podezření na pístní kroužky, nebo možná přidřený válec... Ale to by mi prekvapilo, protoze jezdim s olejem :) Nemá někdo zkušenost s podobnou závadou?

Předem děkuji za všechny typy a rady co se týče jak diagnózy závady, tak postupu prace.
Předem všem děkuji za reakce.
Mates
martin.sipla@email.cz, icq 250380879


-PS- založil jsem nové téma ohledně tohoto problému - Piaggio X9-technické problémy.
Naposledy upravil Mates-plzen dne 10 lis 2010, 13:03, celkově upraveno 2
Mates-plzen

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 10 lis 2010, 10:42
Skútr / moto: Piaggio X9 180 Amalphi

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod foky » 10 lis 2010, 10:53

Cvakání pravidelný s otáčkou, nebo nepravidelný? V zátěží, ve volnoběhu, nebo jen v těch vysokých otáčkách?
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod Mates-plzen » 10 lis 2010, 10:59

Cvakani jen v tech zminovanych vysokych otackach, pravidelny
Mates-plzen

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 10 lis 2010, 10:42
Skútr / moto: Piaggio X9 180 Amalphi

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron