Problém ojetých Italů

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod Modrooo » 11 led 2011, 22:20

Ahoj, taky mám problém se šroubem. Mám novou 10 let starou Liberty a nemohu povolit šroub k vypuštění oleje. Šroub drží a žvejká se. Nevíte jak na to?
Dík
Modrooo

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 21 bře 2010, 13:05

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod wochomurka » 11 led 2011, 22:33

Mě se osvědčil povolovač šroubů ve spreji. Nastříkáš, necháš to působit, pak na to zaklepeš a povolíš, kdyžtak trošku nahřát horkovzduškou, a taky mám teleskopickou Golu, abych měl větší páku. Vždycky jsem takhle šroub povolil. Je fakt, že itošové všechno utahujou na krev a ještě trošku kdyby něco.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod pan.smith » 16 led 2011, 15:40

Musim potvrdit, že moje NRGčko na tom bylo taky neslavně a povolovat to byl docela porod. Jednou jsem u vystouplýho a strženýho musel vzít pilku a udělat si z toho znova odšroubovatelnej šroub.
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod wochomurka » 18 led 2011, 20:27

Tak můj předešlý přispěvek už neplatí. Teď jsem zaboha nemohl povolit šroub na deklu varia, kterej byl tak neskutečně utaženej, že všechny pokusy o povolení selhaly a povolil sem ho až pneumatickým rázovým utahovákem, kterej točí skoro 1000Nm a soused ho v servise používá na zarezlý poloosy aut.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Problém ojetých Italů

Příspěvekod Motodedek » 27 kvě 2011, 19:02

Skoťák:
Forsiait 250 RV1997 dovoz itálie vše v přádku.
Motodedek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 led 2010, 07:54
Skútr / moto: HondaForesight 250 + Daelim 125

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků