Na straně 16 je hned bod 1:
1. It is not possible to re-program an immobiliser unit to a new master key.
Once it has been programmed it is irrevocably linked to that master key
To by mě děsilo. Raději jsem si to ověřil u pana Googla (anglicky sice umím, ale bál jsem se, že to chápu dobře, a ono jo):
1. Není možné přeprogramovat jednotku imobilizéru na nový hlavní klíč.
Jakmile je programován, je neodvolatelně spojen s tímto hlavním klíčem
Nevím kde to immobilizér uložený, ale jestli jsi koupil jen spínačky a klíče, bez immobilizéru, tak jsi asi v kelu.
Strašně rád bych se pletl a přál bych si, abych tady byl teď za blbce.
Jestli jsem to dobře pochopil, je třeba tedy programovat nové klíče pomocí starého master klíče. Zároveň je u toho třeba zapínat a vypínat zapalování. To bude asi potřebovat nějaké neotřelé řešení, aby se ty signály klíčů nepopraly mezi sebou.
Pak tam ještě hovoří o tom, že je service key a master key (hnědý). Je v tom rozdíl a při programování se užívá ten service key.
Piaggio jsem nikdy neměl (lépe řečeno Gilera DNA stojí v garáži, ale ta je ještě bez immo) a tak nevím přesně jak je to s klíčema.
Jinak z toho PDF to lze pohodlně označit, zkopírovat a vložit do Google překladače. Koukal jsem na to a ten překlad je docela slušně srozumitelný. Zkus se tím nějak prohrabat.
Jinou radu bohužel nemám.