Ahoj,
proč vytváříš nový vlákno, o tomto stroji tady už vlákno je a tam bys našel spoustu informací o oleji ve vzduchovým filtru.
Tolik oleje ve vzducháči znamená jen jediný - přetlak v klikové skříni. A podle toho co píšeš to vypadá na pořádnej průser.
To že by si motor nasál tolik oleje z airboxu aby se ohla klikovka je fakt divoká teorie, přeskočení rozvodovýho řemene taky není moc pravděpodobný i když ne nemožný.
Kdyby ti přeskočil, tak by se i mohly potkat ventily s pístem a to by mohl být pěkný rachot..
Zajímavý by bylo vědět co se vlastně tomu tchánovi stalo. Normálně jelo a pak zdechlo? Nebo spíš nějaký divný zkuky , rachot a KO?
Co to dělá když startuješ, mlátí nebo zkuk je normální?
Ještě zkus změřit kompresi, jestli není moc malá.
Obávám se, že aniž bys musel sundat hlavu a válec a prohlídnout ventily, píst a kroužky , tak víc nezjistíš.
Moc tě nepotěším , ale všechny masivní úniky oleje do airboxu u tohoto stroje znamenaly minimálně prasklý pístní kroužek ( plus zničený píst, případně i válec). Ale třeba mě to startovalo a jelo i bez čtvrtiny pístního kroužku, s poškozeným pístem i válcem
.
Tobě to už ani nestartuje, takže ještě můžou být navíc v čudu i ventily, rozvodák , nevím.
Fakt asi nezbyde než rozebrat.
Takže good luck..