Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Piaggio Zip 50 - vytočil se a chcípnul

13 srp 2014, 07:23

Zdravim, mám dvojtaktní Zip 50, teď při cestě do práce se sám vytočil do max. otáček a chcípnul. Nakopnout už nejde, resp. když při nakopnutí plyn, tak si trochu zaškytá, ale jinak nic. Nějaká rada co s tim může bejt než budu volat do servisu pro odtah?

Jinak skůtr má výfuk Leovince a k tomu odpovídající válečky ve variátoru, vše ostatní by mělo být původní, nebo vyměněný za nový. Motor by podle poslední kontroly v servisu (květen 2014) by měl být naprosto OK.

Díky!

Re: Piaggio Zip 50 - vytočil se a chcípnul

13 srp 2014, 07:43

Mě tohle dělá křoviňák, když dochází benzín.

Re: Piaggio Zip 50 - vytočil se a chcípnul

13 srp 2014, 07:51

No v podstatě to je jako křoviňák to musim uznat :) ale benzín by neměl docházet, ráno jsem bral plnou a taky to tak zůstalo.

Rád bych to identifikoval, jestli má smysl se o něco pokoušet sám, nebo holt volat do servisu a nechat udělat.

Re: Piaggio Zip 50 - vytočil se a chcípnul

13 srp 2014, 08:43

Nemáš přicpané trysky nebo hadičku od benzínu? Něco podobného by dělalo náhlé ochuzení a směsi a pak pochopitelně skončení plnění.

Re: Piaggio Zip 50 - vytočil se a chcípnul

13 srp 2014, 08:44

Tak jsem to šel teď ještě zkusit, párkrát jsem to protočil nasucho pak zkusil nastartovat, na poprvý to chvíli drželo nepravidelnej chod, ve chvíli kdy jsem pustil brzdu to chcíplo (počítám že to byla spíš náhoda v načasování, než aby na to měla brzda vliv), pak už to chytlo jen s plynem a jen pár škytnutí a nic.

Je možný že se mi dostal bordel z nádrže do karburátoru? Často jedu že začne problikávat rezerva, snažim se na ni nejezdit, ale občas to tam spadne. Co mi ale nesedí, že to šlo nejdřív do max otáček a pak to chcíplo.

-- 13. 8. 2014 08:45 --

Takže to že to vyletělo do otáček může bejt bordelem?

Re: Piaggio Zip 50 - vytočil se a chcípnul

13 srp 2014, 14:09

Podle priznaku ti opakovane nekde dochazi benzin, nebo to nekde prisava falesnej vzduch - to vytoceni motoru do otacek. Otazkou je kde a proc.

Spatne odvetrana nadrz, pak tam muze vzniknout podtlak kterej nepusti benzin do karbecu, spatnej podtlakovej ventil v nadrzi, spatnej plovakovej ventil v karbecu, nekde ucpana nebo skripla hadicka od benzinu, vypadla nebo praskla hadicka od podtlaku, spatny gufero na klice, praskla priruba karbecu nebo jeji tesneni, bordel v karbecu... vic me ted nenapada.
Odeslat odpověď