Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
10 bře 2017, 18:28
Po dešti nejde nastartovat, baterka ok, startér netočí, svítí kontrolka vykřičníku pri startu, jen nekde cvakne a nic, v minulosti to dělalo pri bočním stojanu asi imobilizér či co, nevíte někdo co s tim, díky
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 bře 2017, 19:23, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce
10 bře 2017, 20:11
Mrkni se jestli ti chodi brzdové spínače a svítí brzdové světlo...
10 bře 2017, 23:27
Brzda sviti, koukal jsem, že vedle baterie je krabicka v ty to cvakne pri při zmačknutí startéru, může to být imobilizér?
11 bře 2017, 08:47
V pravo vedle baterky je taková kostka, je to startovací rele to dela to cvakani, me na x9 180, jednou odešlo.... Ale to bx necvakala.
Sent from mTalk w10m
11 bře 2017, 09:24
Může to startovací rele byt propojené s cidlem na bočním stojanu a nějak to blokovat start? Ze by to celé nakonac dělal zad ten stojan..
-- 11. 3. 2017 08:36 --
A sviti porad ten vykřičník
11 bře 2017, 10:58
ten vykříčník uprostřed ukazuje že ti nesvítí zbrzdové světlo... Určitě to je nějak propojení se stojanem, ale myslím si že kdyby to bylo rozbité tak by to relé vůbec necvakalo, je to stejně jako když nezmáčkneš brzdu...
Sent from mTalk w10m
11 bře 2017, 12:07
Nj, všechno normálně fungovalo, projel jsem destem, tak to cestou párkrát chcíplo, pred domem jsem to ještě zkoušel nastartovat a šlo to, ráno už nic, fakt nevim
-- 11. 3. 2017 11:19 --
Ještě zkusím dobit baterku, i když to svítí bliká
11 bře 2017, 13:41
U x9 je tipicke ze natece do riditek pak to neblika a nesviti, ale jede to. Ty mas pravej opak
. Nic me nenapadá... Nech to poradne vyschnout
Sent from mTalk w10m
11 bře 2017, 14:00
Právě to startovací relé může být po smrti. Vedou do něj nejspíš jen dva dráty. Když je spojíš a máš pripojenou baterku, měl by ti začít točit starter. Jestli točí starter tak vyměň to relé. Jestli netočí, tak máš KO starter. Ještě eventuelně vyzkousej startovací tlačítko. Do nej vedou zpravidla 4 draty, když dva z nich propojis, měl by tocit starter. Pokud bude starter otacet motorem, mas death to tlacitko, což by mohla být ta zavada dost pravděpodobná, vzhledem k tomu ze do motorky naprselo.
Jednoducha diagnostika, ktera tě stoji jen čas a úsilí, pokud nejsi opravář s myší v ruce....samozřejmě se předpokládá, že baterka, pojistka, spínače brzd jsou OK. Pak uz nastupuje vyšší skola opravarenstvi-immobilizer, cdi, spinacka....
11 bře 2017, 20:43
tak baterku jsem dobil, stále nic. Zmačknu brzdu(levou), stisknu startér, v relé to cvakne, rozsvítí se kontrolka červený vyřičník a nic....
V minnulosti to podobně dělal boční stojan, tak možná ten déšť dorazil nějaké čidlo u toho stojanu, které to celé odpojí, jestli to je takhlemožný. Pak už asi servis no
Díky moc za všechny rady, mam tu amalfichvilku, tak jse, rád za všechno, díky
-- 12. 3. 2017 11:16 --
Tak dekuji všem za rady, je to startovací relé, zkouším ho zed vyčistit, případně koupím nové, kdyby nel někdo typ kde ho koupit tak díky
-- 12. 3. 2017 11:17 --
Zkusil jsem to propojit natvrdo bez rele, a skútr chytl na první
16.3. edit:
Tak to zas blbne, relé vyměněno, někdy startuje nekdy zase jen cvaká, zahybu drátem co k němu vede a někdy naskočí, fekt nevim
16 bře 2017, 20:37
Pozri aj ten štartér,či tam nemáš sajrajt z uhlíkov a či nie sú uhlíky KO.
18 bře 2017, 00:41
Delalo mi presne to stejne. Protoze relatko obcas cvaklo, tak jsem nejdrive myslel ze to bude baterka a nebo startovaci rele. Ale nakonec to bylo kvalitne zkorodovane startovaci tlacitko. Nateklo tam pri myti nekolik dnu pred tim. Bez problemu jsem jezdil, ten den na vyjezdu nekolikrat startoval a v puli dne najednou konec. Nakonec to nastesti nastartovalo pri stisknuti tlacitka pod urcitym uhlem. Tech 150 km nazpatek jsem s benzinem dojel nastesti jen tak tak
. Tlacitko stacilo jen vycistit.
19 bře 2017, 23:28
Tak opraveno, bylo v háji nejen relé, ale i patice co ho drží, byla spálena a zoxidovaná, takže vyměněno a už to frčí