Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
19 bře 2010, 18:53
Jak se rika, vic hlav vic vi
Pred go vsechno slapalo, jak ma...krom faktu, ze to nejelo
Byl delany komplet go, vybrus, pist, rozvodak...tedka, po slozeni, moturek si vrci jako cicina a slape krasne...jenze! zlobi karbec a nedrzi volnobeh...kdyz se prida, kousek jede a pusti plyn, tak to chcipne...
Karbec je vycisteny, jehla a vse je ok...byl uz 3x venku...
Jeste to se to jakoby kucka, kdyz to stoji na stojanu a zakyve se s motorkou...
Bude to naka pi-ovina, tak kdyztak napiste i nejakou blbost
Dik
19 bře 2010, 19:27
Tak zkusím jednu blbost...když to dělá jen při zrychlování a kývání na stojanu, tak je možný že je nízká hladinka benzínu, nízko plovák..když se to pak nahne tak je tam benzínu málo a musí přítéct. Možná blbost
19 bře 2010, 20:57
Plovak je odlitej z jednoho kusu plastu...nejde s nim stelovat
Dalsi napady, sup sup
)
19 bře 2010, 22:40
Je to o nastavení bohatosti při volnoběhu.
Zajdi za nějakým mechošem, a no ti to nastaví. O pár řádků níž je téma" jak přidat otáčky na volnoběh".
19 bře 2010, 22:58
No tedka ale michas krapet 2 veci dohromady...je sroub na bohatost a je sroub na nastaveni otacek pri volnobehu...
Bohatostni sroub je zatuhlej a nejde s nim hnouti, ale na to to nema vliv, ptz pod plyn plynem to krasne tahne...
Kdyz se pridaji otacky pri volnobehu, tak to sice obcas nechcipne, ale stejnak se to kucka...staci se scootym zahejbat nastranu a zacne se to dusit...tzn, ze se tam nekde neco pohybem kuni...
Ale dik za napad...
Dalsi, prosim
19 bře 2010, 23:39
Ale má.
Mám pocit, že ten šroub je tam hlavně pro režim volnoběhu.
Provoz je doladěn natryskováním karburátoru.
Přesně to co píšeš mi to dělalo, jak byla naprasklá gumová příruba mezi motorem a karbecem.
Jak se to zvětšovalo, tak to nechtělo držet volnoběh, chcípalo to občas po ubrání a nakonec to dávalo šílené prdy do výfuku.
19 bře 2010, 23:48
Takze je mozna praskla priruba? hmm...zkusim to v pondeli konzultovat...
Jak si to vyresil? Nova priruba nebo zvetsil bohatost?
20 bře 2010, 00:50
Když jsi čistil karbec, měl jsi venku i podtlakovou membránu?
20 bře 2010, 01:00
Nedelal sem to ja, ale znamej...ale rikal, ze to mel kompletne 3x rozebrany a vse bylo oukej...
Co by s ni melo byt?
20 bře 2010, 01:38
Kdyby byla trochu protrhlá, tak by přisávala falešný vzduch. Mě se to stalo a bylo to ze dne na den. Jeden den jsem jel a druhý den ráno to bylo v háji. Měl jsem tam cca 1 cm prasklinku a motor šel do maxima pouze na stojanu. Při jízdě pouze tak do 6000 otáček. No a potom se to zhoršovalo. občas to střelilo do výfuku, padaly tomu otáčky a pod. Taky jsem měl původně podezření na gumovou přírubu - koleno, ale to bylo ok. No a potom jsem přišel na tu membránu. Nevím jestli karbec u Tvé 250 je stejný jako u mé 200. Při výměně membrány jsem už nemusel vyndávat karbec stačilo jen otevřít podsedlový kufr a tam je v přední části plastem na šroubek zakryté okénko. No a potom stačilo vyšroubovat dva šroubky odendat víčko a membrána byla venku. Horší bylo, že mě vyšla na 1700,- ale levněji jsem ji nesehnal. Kupoval jsem jí u výhradního dovozce neboť jsem druhovýrobě , která mymochodem byla na stejné cenové úrovni, nevěřil.
20 bře 2010, 13:34
Hmm, myslim, ze na to uz koukal, jeste to zkontrolujeme...
no, jenze ale on motor drzi krasne, tahne jak das...jen kdyz pustis plyn, tak to zdechne nebo se to kucka...nebo s tim zaklepes na stojanu a taky se dusi...
myslim, ze to bude mit co docineni s tou bohatosti smese...je tam totiz zatuhlej sroub...
20 bře 2010, 14:46
Nemáš tam loňskej benzín ten taky dovede pěkně potýrat
20 bře 2010, 16:09
Benzin tam je cca 3mes starej...takze to tim nebude...
20 bře 2010, 17:07
ak mas deravu membranu nejde to do otacok..a k***a je draha...na moju majesty cca 60e
a na majesty a madiisin je nekvalitna...naopak leonardo ju maz ineho materialu a vydrzi na furt
20 bře 2010, 17:29
To neni na Lea, ale na X9...
A jak sem psal uz asi 2x vejs, do otacek to jde jako das...tahne to, parada...jen kdyz se pusti plyn, tak se to zakucka a chcipne...