Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
07 bře 2012, 21:43
Chtěl bych se optat, jestli tu někdo neřešil podobný problém. Když otočím klíček, ručička teploměru najede na svojí aktuální hodnotu a v momentě, kdy se rozjedu začne ručička lítat nahoru a dolu(někdy se po chvilce zastaví a už se ani nehne), jak zastavím opět se vrátí na aktuální teplotu. Motor Honda.
07 bře 2012, 21:46
zkus se kouknout na konektor toho čidla jestli není třeba uvolněný nebo nějak z oxidovaný.
07 bře 2012, 22:25
Bud cidlo, ale spis je to termostat.
Pokud to lita jen v bilym rozmezi, neni treba to moc resit. Rozsah je 70-90°C, pracovni rozsah. Takze pokud, tak nejspis termostat
Brachoj to taky dela...
07 bře 2012, 22:27
Ručička lítá v celém rozsahu a kontakty jsou všechny ok.
07 bře 2012, 22:31
Tak vymenit termostat nebo cidlo. Zkus termostat a kdyz to nepomuze, tak to bude cidlo...
08 bře 2012, 16:03
Musí to bejt špatným kontaktem nebo ukostřením. Víc to popiš - lítá to i za vypnutýho motoru ( jen v pohotovostním režimu před startem) nebo jen při běhu motoru? Lítá to jinak když přidáš plyn? Přesně tohle mi to dělalo kvůli drátku u čidla co při vibrací motoru odpadával.
08 bře 2012, 16:07
Cim vic na to slape, tim vic to jakoby chladi...a proto lita ta leplota...Termostat nebo cidlo
08 bře 2012, 16:19
Jasný sorry, po přečtení problému jsem měl telefon tak mi ty info vypadly z hlavy
Každopádně to bude jedno z toho, hladinu chladící kapaliny máš asi zkontrolovanou
08 bře 2012, 20:03
Vše překontrolováno, termostatem to asi nebude, kdyby to bylo termostatem, tak by to kolísalo pomalu, ale ručička lítá, jak otáčkoměr v klidu se někdy uklidní a pokud jedu po dálnici na plno(podle budíku 140km/h), tak začne ukazovat normálně, původně jsem myslel, že by to mohl být nějaký studený spoj, ale vše zkontrolováno a vše v pohodě.