od Mr.Voza » 09 dub 2014, 15:36
A neměl bys tam měřit stejnosměrný napěti? Nevím jestli je to u všech motorů stejný, ale někde se tady řešilo, jak funguje automatickej sytic. Mělo by to bejt tak, že v kapsli sytiče je nějaká hmota, která se teplem rozpíná a průchodem proudu přes sytič se ta hmota ohřeje, roztáhne a zavře sytič. Kdysi jsem to řešil na Kentoye 50ccm, ale tam jsem myslím měřil stejnosměrný napětí a ne střídavý. Taky nevím, jestli by tam mělo bejt napětí hned po zaplnutí klíčku, nebo až po nastartování. Ale po nastartování by to bylo logičtější, jinak by se ti sytič začal pomalu zavírat už jenom zapnutím klíčku a kdybys nechal chvíli zaplej klíček a startoval bys až za chvíli, tak už bys startoval studenej motor nez sytiče.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP