Zdavím všechny. Mám X9 200 ccm Evo. najeto 21.000 km r.v.2003. Po celou dobu co jsem sním jezdil byl bez problémů. Měnil jsem válečky (zakoupené orig. u Cagivy), samozřejmě i olej po 3000 km a bylo vše v pohodě. Maximálka šla na 130 km/h, spotřeba 3,7 l, a otáčky do 9,5 tisíc. To vše platilo ještě před necelým měsícem. Jednoho dne jsem se na scootu vracel z práce (to bylo ok) a druhý den ráno otáčky maximálně do 7,5 tisíc a maximálka hodně líně 100 km/h
. První co mě napadlo byly valečky. Koukal jsem na ně a jsou jako nové (mají najeto 2,5 tisíc). Dal jsem tedy vše zpět a zkusil jsem na stojanu otáčky. Vpohodě šli k těm9,5 tisícům. Tak mě napadá jestli něco není s kontrastkou nebo s pružinkama ve spojce. Na druhou stranu mě to příde nereálné neboť ta změna by nebyla tak rychlá (není slyšet nějaký rachot - v případě prasklé pružinky apod.) Bratránek mě říkal, že by to mohl dělat karbec - těsnění, že by mohl přisávat víc vzduchu a proto motor při zátěži nejde do tahu. Po strastiplném rozebrání snad půlky X9 (abych se vůbec dostal ke karbeci) jsem částečně demontoval karbec. Respektive jsem vyndal gumovou přírubu karburátoru, neboť jsem měl na tento díl podezření. Vypadal vpohodě tak jsem to dal dohromady a výsledek stejnej. Napadlo mě jestli to skutečně nemůže být kontrastkou nebo řemenem. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Do servisu se mě moc neche neboť jim moc nevěřím, mám to k nim docela daleko a úplný technický střevo taky nejsem. Díky za odpověď.