Piaggio X9 200 - budíky

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod powerline » 20 črc 2010, 12:22

Zdar scootáci a scootačky,
dříve než mne ukamenujete za nové téma ( hledání jsem použil a nic podstatného se nedozvěděl). Mám problém ručky budíků si stojí každá, kde chce a ukazuje pouze otáčkoměr a to od 9000, kde ručka stojí a při vrknutí plynem z tohoto místa zareaguje mírným pohupem vejš. Předchozí dotazy týkající se tohoto problému jsou z loňska, neřešil toto někdo a nevyřešil to, čím by to mohlo být..............poraďte dík :cry:
Naposledy upravil KYBLOS dne 30 črc 2013, 22:49, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod Shawi » 20 črc 2010, 17:57

A když otočíš klíčkem tak se nic neděje? Myslím teploměr a palivoměr? Měl jsi to rozdělaný?
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod MisaKacenka » 20 črc 2010, 18:31

POkud jsou me znalosti X9 spravne, tak je tam elektronicky tachometr...jestli neodeslo neco z kabelaze...mozna ze se i pletu :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod powerline » 20 črc 2010, 23:57

Po vypnutí i zapnutí klíčku ukazujou ručky nějaké nesmysly, tzn. půl nádrže, půl teploty, 9Okm/h, cca 9000 otáček. Jediný co reaguje je otáčkoměr na přidání plynu........
.........Ano je to vše elektronické, tedy bude to něco v elektrice, napadá mě kostra, nebo připojení palubky.....nemám teď moc času experimentovat, tak proto se takto ptám...........
........ještě mě napadá, jestli, když je to elektronické, tak to bude asi něčím řízené, ne??? co nějakej hardware reset????? asi to bude blbost co???? nechal jsem odpojenou baterku a ve čtvrtek to zkusím nahodit a zahrkat drátama
..........co nějaká diagnostika, vždyť je to 2003????? je tam něco takového
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod MisaKacenka » 21 črc 2010, 08:21

No palubni PC to sice ma, ale reset tam funguje jen na kontrolky Oil, Belt a Service...
Pokud to neni strikacka, tak tam zadna diagnostika nepujde...
Jinak o nicem jinem nevim...Jelikoz to je ele, tak to bude fungovat z jednotlivych cidel asi na zaklade odporu? MOZNA? nevim...zkontrolovat jednotlivy kabely z palubky a pak jednotliva cidla...Je mozne, ze ti i odesla palubka, ale ze by sla cela najednou je nepravdepodobne...

Jeste s tou baterkou, me napadlo, ze prvni se pripojuje kostra, tedy cerny minus, jestli jsi to nezapojil obracene...zkus to ;)
Bracha ma X9 250, ale nikdy se nam to nestalo...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod Shawi » 21 črc 2010, 08:53

Jako mě se to jeví jako špatný konektor co jde do budíků. Až když tam jde víc proudu (do otáčkoměru) tak se to oživí.
Jeden kluk prodává ND z x9 200 (je z Jihlavy tak se ho zkusím zeptat jest-li mu nezůstalo tacho navíc.
Jinak zkusil bych to rozdělat a vzít k někomu co má taky x9 a připojit to u něj.
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod MisaKacenka » 21 črc 2010, 09:00

Je to mozne...zkus to rozdelat a prostriknout treba WD-40...jestli si to nesedne...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod horrabin » 21 črc 2010, 10:41

WD-40 nebude moc dobry napad. To je mazadlo. Spis bych to videl na kontaktol a procistil ty propojovaci konektory s digitalni pristrojovou deskou. Je tam spousta dratu. Pokud ti digitalni displej ukazuje km spravne a rozsveci se ti treba i kontrolka rezervy, tak to bude nejspis jen ta analogova pristrojovka a kabely. Pokud ne, tak to bude horsi. V te analogove palubni desce prakticky nic neni, pouze motorky. Tam neni moc co spravovat.
Me jednou po projeti brutalni jamy preskocili rucicky teploty a paliva. Ukazovali konstantne jinak. Tak jsem to rozebral a rucicky presadil. Je to velice jemny mechanismus, takze pozor. Ale tohle se tebe nebude tykat.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod MisaKacenka » 21 črc 2010, 11:15

Nevim, me WD-40 pomohla :) nic jineho jsem nemel :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod powerline » 21 črc 2010, 11:48

Zdar lidi,
i zázraky se na zemi dějí...... původně jsem to chtěl udělat až ve čvrtek, ale nedalo mi to spát.......tak tedy odpojená baterka......všechny kabely jsem prolezl tam i zpět......připojil baterku a deb.... jsem vyrazil pojistku, nějak jsem v tom rozrušení :D přehodil kontakty (dával jem novou baterku a ta je má obráceně, což jem zjistil až doma při montáži)......vyměním pojistku........v palubce co zavrčelo a hle.......ručky tam kde mají být, cvrk starter.....opět reakce a vše jede tak jak má......takže jestli to vše byla souhra náhod, špatný kontakt někde, kdesi nevím, ale fungujeee tooooooooooo :D :D
................co se týče těch dílů sháním pravej plastovej nášlap, bo ho mám polamanej a nevím kolik by stálo zavaření a kdoví co to je za plast a jak by to drželo , tak případnou nabídku za rozumný prachy bych uvítal
.........jinak děkuju přispěvatelům za snahu vyřešení mého problému............
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 16:52, celkově upraveno 1
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod MisaKacenka » 21 črc 2010, 13:45

Tak to vidis ;) hlavne, ze funguje :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod nem.pe » 21 črc 2010, 18:39

co tady http://skutrvrakoviste.cz/detail.php?pid=961&kid=212cena je trochu vyšší než bych čekal
ale na scootlandu jsme našel jen levý asi to padá hlavně na pravou stranu :D
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod powerline » 22 črc 2010, 21:13

Dík, tohle jsem nějak přehlídl, všude mají jen levou stranu a dnes jsem zjistil, že bych potřeboval asi přepínač na blinkry, nebo jestli se dá do něj nějak vlézt, trošku má horší kontakt vlevo a nevrací se..... někde jsem tu četl o někom, kdo má možnost sehnat některé díly levněji.....protože těch věcí co budu shánět bude asi víc..... byla to levná koupě, takovej malej otloukánek od italů...... a nechci do toho zase moc nastrkat, ale něco přeci jenom :?
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod nem.pe » 22 črc 2010, 21:31

já to taky koupil lehce ťuklé
takže vím jaké to je skus se zeptat pokud do toho plastu pujdeš jestli p. Kazlepka
nemá i ten přepínač že by to šlo v jednom balíku
ja jsem zatim rozdělával pouze tlačítko pro odemykání sedla a to bylo v poho jen zaoxidovaný kontakty
skus to ještě tady http://www.skutr-dily.cz/
je to kluk ze Slanýho u toho jsem moji X9 kupoval dokáže dost věcí sehnat
a dá se sním domluvit
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod joko » 23 črc 2010, 20:53

skuz odpojit baterie a pockat 1 min pote zapojit a otocit klickem a melo by se vse vynululovat :roll: a fungovat jak ma
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 11 návštevníků

cron