Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
22 zář 2010, 12:21
service se rozsvítí tuším 1x za rok anebo po 6000 podle toho co je dřív a belt je řemen variatoru po 12000 km
22 zář 2010, 12:37
řemen je jen ve varci. rozvod a olej je honěný řetězem
jo a ten olej se mi totiž nerozsvěcí nikdy ani při otočení klíčku...
22 zář 2010, 22:55
ERka5 píše:tak budíky šlapou (teda otáčkoměr který nechodil) byla to mechanická závada, opraveno. Ale jedna věc se mi na tom nelíbí, že otáčkoměr poskakuje jak splašený, klidně v rozmezí 2000ot., nahoru a dolů.
Můžete se někdo kouknout jaké otáčky ukazuje při ustálených rychlostech třeba při 50 a 100km/h, konkrétně ve stovce mi ukazuje kolem 10 tisíc a to mi přijde nesmyslně moc...
tak jsem se k tomu konečně dostal(no spíš vzpoměl
) při 50Km\h mám cca. 5400 +\-100 ot. a při 100Km\h cca. 7800 +\-100 ot
200 ccm original variator přes 41000 najeto
23 zář 2010, 08:03
díky. tyhle čísla vypadají o poznání rozumněji. až se budu nudit začnu pátrat proč to ukazuje nesmysly...
26 zář 2010, 13:04
Zdravim,zeptam se taky na otacky/u majesty nebyl otackomer/je normalni,ze mi pri rozjezdu vybehnou otacky na 5-6 tis a km teprve pomalu ,,rostou''? Pripada mi to jako u prokluzujici spojky u auta,mam novy remen,valecky puvodni,ale vypadaji dobre.///ERka 5 diky za dobrou zpravu o retezu,ted jsem ale narazil u hondy fors.250 na zminku o kontrole rozvodoveho remenu,ja mam stejny motor,jsi si jisty,nebo retez je jen ve Tvem scootu,diky a mejte se
26 zář 2010, 19:23
u mě záleží jak přidám plyn
při normálním rozjezdu cca 5500-6000 ot. ale pokud při rozjezdu dám plnej plyn vyletěj klidně i přez 7000 (samozřejmě na zahřátém)
záleží jaké máš pružinky ve spojce pokud máš tvrdší spojka sepne ve vyšších otáčkách
26 zář 2010, 19:45
Zdar,takze neni problem,ze pri rozjezdu jedu 40 a mam 5-6 t otacek,nema to rust nejak postupne a spolecne?Mozna se ptam blbe,ale nez neco po.rat,radeji se poptam.Diky a mejte se
26 zář 2010, 19:51
Zítra na to kouknu a dám vědět. Mám stejný motor jako Ty, tak snad to pomůže
26 zář 2010, 20:04
Diky a prosim te,jeste se zeptam,jak je to s rozvodem,remen nebo retez,ERka 5 uvadi retez,ale ma 200 a na vlakne hondy Fors. pisou o remenu.Diky a mejte se
26 zář 2010, 21:10
V poho
Řemen tam je jen mezi variátorem a spojkou (ten, jak jsem pochopil, tak Ti prasknul). Pak je tam ještě rozvodový řemen (ten když praskne, tak je to problém) a u něj bohužel netuším interval na výměnu. Já ho tedy měnil letos před sezonou (ale měl jsem rozhozený motor díky výbrusu).
29.9. edit:Tak na scootu jsem jel až dneska:)
Spojka zabírá lehce pod 3t ot (řekl bych tak 2,7-2,8t). Když víc zatáhnu, tak otáčky vyletí k 5t. Rychlost se pomalu zvyšuje a otáčky klesnou na cca 4t.
Mé otáčky u jednotlivých rychlostí:
60km/h - 4t ot.
80km/h - 5t ot.
100km/h - 6t ot.
120km/h - 7t ot.
Na 7t mám konec a víc nedostanu ani náhodou
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 pro 2013, 08:01, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
30 zář 2010, 11:35
problém je, že ve stejném scootu je několik verzí motorů (nejen verzí ale i značek
) takže žádná rada není bohužel tady univerzální
01 říj 2010, 19:13
já to mám podobný akorát že mám evo, v 100km/h mám 6500 rpm a ve 135km/h 9000 rpm (podle tacho) ale když dám plný tak otáčky vyletí na 7500 rpm a tam se drží do 105km/h a pak teprve stoupají
14 říj 2010, 22:19
nevíte co se dá změřit na šneku tachometru? dnes přestal ukazovat rychloměr a zároveň i kilometry. prošel sem elektriku od konektoru co jde za šnekem do palubky až do budíků, tam problém není, na digi palubce nevím jestli bez schématu budu schopen něco doměřit. na šneku nevím co mám měřit nevím jakou má konstrukci, jestli jdou impulzy indukcí nebo jak, směrem ke šneku se mi nic změřit nepodařilo. Pomohl by nějaký nápad...
Doplněno: Závadou byly olámané packy unašeče. Je to plastový výlisek, opravu jsem provedl pomocí epoxidu a vytvarování do původních rozměrů, pokud se to osvědčí v provozu, napíšu třeba i něco podrobnějšího. Zatím tato oprava absolvovala nějakých 50km bez potíži. Jinak celý ten snímač stojí cca 1000 nový nebo cca 800 jetý...