Piaggio X9 200 - budíky

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod Shawi » 24 črc 2010, 06:07

powerline píše:Dík, tohle jsem nějak přehlídl, všude mají jen levou stranu a dnes jsem zjistil, že bych potřeboval asi přepínač na blinkry, nebo jestli se dá do něj nějak vlézt, trošku má horší kontakt vlevo a nevrací se..... někde jsem tu četl o někom, kdo má možnost sehnat některé díly levněji.....protože těch věcí co budu shánět bude asi víc..... byla to levná koupě, takovej malej otloukánek od italů...... a nechci do toho zase moc nastrkat, ale něco přeci jenom :?

Na to kašli.. Já ho prostříkal WD40 tak až mi kapala na zem (je to anti-hydroskopická emulze) a tak nějak se mi začal vracet a hlavně pokud hodím směrovku a zůstane mi viset tak mi to nijak nevadí protože po stisku na středové poloze se mi vrátí z5. :wink: :idea:
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod powerline » 24 črc 2010, 19:31

Taky mě to napadlo, že bych ho prostřík.......jinak bych šel do nového, protože doleva ne moc dobře spínat a že se nevrátí zase tak neva, psali v manuálu něco o tom, že řj jej vypne sama po nějaké době :shock: , vyzkoušeno nemám, protože nemám značky a zatím to dávám to do rychtiku......jako ten plast (není to zase až taková nutnost, ale chci ho), olej+filtr, zadní guma, chci kouknout na řemen atd.......co hlavně tak nějak nemám pořádně čas :(
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod MisaKacenka » 24 črc 2010, 19:48

No nevim, ale pokud vim, tak je to ciste manualni spinani a ze by bylo hlidano rj ? to se mi nako nezda :) a hlavne, proc...? :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod powerline » 24 črc 2010, 20:37

Já si to nevymyslel, máte to v tej brožuře :D .......str 15 VAROVÁNÍ......palubní počítač vypne směrové světlo po 1 km, chtěl jsem sem dát scan, ale nějak mi to nejde.......jednou je to velký moc Kb, ......pak moc pixelů a hele tak snad jsem jsem s tím popral :D
blinkr (Large).jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod MisaKacenka » 24 črc 2010, 20:41

Toz ja ti teda verim :P
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod nem.pe » 24 črc 2010, 22:06

jo jo mě to funguje pokud zapomenu po 1km se blinkry vypnou
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod horrabin » 24 črc 2010, 23:04

Tak panove, ted jste prekvapili i me. Hned jsem hledal v manualu pro svuj stroj a je to tam take. Hned pri prvni prilezitosti budu muset automaticke vypinani smerovek vyzkouset. Dik.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod ERka5 » 09 zář 2010, 07:08

mám podobný problém, bohužel se nevyřešil odpojením baterky, tu sem měl vyndanou ale na rafiky to nemělo vliv. Otáčkoměr neukazuje, resp je někam pootočená rafika, zkusil sem ji přesadit, jednou mi připadalo, že to pomohlo, ale další den byla zase "kdesi". Začal blbnout palivoměr, ukazuje jak se mu chce, po vypnutí klíčku sjede až k dolnímu plastu a po zapnutí se už nehne, musím poklepat na budík aby se probrala a pak občas stejně zastaví někde jinde než odpovídá stavu paliva. Jak je na tom teploměr nevím, moc se nehýbe. Kolik vám ukazuje na teploměru když spustí ventilátor (sahara)? Když sem to před časem zkoušel, tak nedolezl ani do půlky.
Jediné co ukazuje dobře na tuty je rychloměr.
Oba budíky (digi i analog) sem měl vyndané, neviděl sem tam žádný nedostatek ani konektory nejeví známky zaoxidování nebo vlhkosti. Ještě budu hledat problém v elektrice... Pokud vás něco napadne...
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod nem.pe » 09 zář 2010, 14:58

já mám budíky zatím OK (ťuk ťuk ťuk)sahara mi zapne když ručička teploměru doleze k
červenýmu poli
rychloměr bere impulzy od předního kola
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod ERka5 » 17 zář 2010, 09:30

ověřil sem si v pondělí, že sahara sepne jednu čárku nad půlkou na teploměru a bez problémů drží, nechal sem blafat snad půl hodiny na místě a bylo to v poho. Včera jsem rozhodil budíky, zatím sem nenašel závadu, kromě prasklé rafiky otáčkoměru, slepil sem ji a uvidíme jestli to bude celý problém, proč se jen nesměle kývá v dolní pozici, řekl bych, že jo... Pak se pokusím naštelovat rafiky do správných pozic...
Elektronika vypadá neporušená, nikde žádné stopy koroze po prolití, takže uvidíme. Není tam prakticky co opravovat, celé je to elektronické a budíky jsou poháněné motorkem v uzavřeném pouzdru.

20.9. edit:
tak budíky šlapou (teda otáčkoměr který nechodil) byla to mechanická závada, opraveno. Ale jedna věc se mi na tom nelíbí, že otáčkoměr poskakuje jak splašený, klidně v rozmezí 2000ot., nahoru a dolů.
Můžete se někdo kouknout jaké otáčky ukazuje při ustálených rychlostech třeba při 50 a 100km/h, konkrétně ve stovce mi ukazuje kolem 10 tisíc a to mi přijde nesmyslně moc...
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 pro 2013, 07:59, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod hospodsky » 22 zář 2010, 00:24

Zdravim,chci se zeptat na kontrolku oleje,kdyz otocim klickem roznou se vsechny,krome olejove.Je prdla zarovka nebo se rozne az po najetych km? Nechce se mi rozebirat palubovka a ani nevim jak.Diky za radu
hospodsky

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 27 čer 2009, 01:00
Skútr / moto: Majesty 250-ukradena ted piaggio x9 250 01

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod ERka5 » 22 zář 2010, 06:57

žárovka tam není, jsou tam diody. Já sem ji tam neměl od výroby, když jsem ji přidělal tak stejně nesvítí, po dalším pátrání jsem nenašel čidlo tlaku oleje (na tom místě kde je popisované prostě nic nemám, ani zátku, která by ho nahradila). Z toho jsem usoudil, že tenhle typ motoru prostě čidlo tlaku oleje nemá a tím sem to odložil...
Pokud vím tak čidlo neměly motoru Honda 250ky a asi ani ten můj 200 :lol:
Po ujetých km nebo časovém úseku se rozsvítí OIL na digi palubce nahoře (ještě tam je SERVICE a BELT).
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod nem.pe » 22 zář 2010, 08:41

mě ta kontrolka tlaku oleje funguje a taky mám 200 EVO ale čidlo jsem taky nenašel ale funguje když jdu hodně na brzdy a je to třeba ještě trochu z kopce tak mi na vteřinu občas problikne a olej mám na maximu a při startu se taky rozsvítí a po nastartování zhasne
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod lkpdshark » 22 zář 2010, 08:45

Můžu potvrdit, že X9 250 (Honda) nemá olejové čidlo (taky jsem ho na začátku hledal :) ). Po 3000km se rozvítí na digi panelu OIL a to je vše. Jinak je třebas kontrolovat hladinu oleje pomocí zátky u výfukového potrubí.
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: Piaggio X9 200 - budíky

Příspěvekod hospodsky » 22 zář 2010, 09:54

Diky,jen mi vadilo,ze se pri otoceni vse rozne,jen olej nic,mam rad symetrii,takze jen pockam x km/menil jsem olej po koupi/a vymenim ho zas.Snad to nejak vyresetuji,
nastesti byvaly majitel byl kutil a mam reset v kastliku. Jeste se zeptam co znamena rozsviceni Service a Belt/hlavne ktery Belt to je,ted jsem menil praskly ve varci a jestli j tam i rozvodak,tak ten bych praskly nerad/Diky a mejte se
hospodsky

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 27 čer 2009, 01:00
Skútr / moto: Majesty 250-ukradena ted piaggio x9 250 01

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků