Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 125 - při 8000ot. přestane táhnout

21 dub 2013, 14:08

Tak jsem to dnes celý rozebral, na karbecu 2 šroubky povolil, dva nepovolil jsou poníčené. Tak jsem to dal zase dohromady ať mohu jezdit ale teď už to ani nenastartuju tak jsem asi dojezdil, svíčká pálí, je mokrá od benzínu ale né to chytnout a chytnout. :(

Svíčku jsem tam měl původní CR7EKB a tu mě dali zase v servisu tu samou tak nevím proč jí tam dali, ale běželo to normálě??
Opravdu tam patří Cr8eb, tak jí půjdu sehnat a uvidíme ale asi to stejně už nechytne nevím co jsem s tím kde provedl :(

Re: Piaggio X9 125 - při 8000ot. přestane táhnout

21 dub 2013, 14:56

svicky:
http://www.svickyngk.cz/moto/svicky-pro ... /#obsah125
http://www.scootland.cz/skutr-piaggio-x ... adni-dily/

odtrh je vyrobcem udavany 7-8mm

pohledej na netu servisni manual....nasel jsem pekny ve franine:
http://ebookbrowse.com/x9-125-evo-revue ... d200806353

Re: Piaggio X9 125 - při 8000ot. přestane táhnout

21 dub 2013, 17:50

Už jsem dnes sehnal i svíčku Cr8eb co má být, ale stále stejný, co jsem mohl pokazit? Žádný šroubek jsem nepootočil, hadice mám nasazený správně a furt to točí a točí a nic, doufám že jsem to nějak nezadřel nebo co. Snad ne. Už jsem vyzkoušel všechno, i baterku jsem vymlátil. Jsem v koncích :( :(

22.4. edit:
Vyřešeno - ráno příjdu nastartuju a od rána jezdí normálně, tak jsem to asi totálně uchlastal tak aspoň nějaká zkušenost pro přístě :) ale všem velice děkuji.
Co se týče řemenu byl to opravdu originál se stejným číslem i rozměry ale s porovnáním s dalšímy byl opravdu o cca 4mm delší.
Teď už jen vyřešit klepání předního kola....
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 lis 2013, 08:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X9 125 - při 8000ot. přestane táhnout

22 dub 2013, 22:02

tak problém byl v řemenu?

Re: Piaggio X9 125 - při 8000ot. přestane táhnout

22 dub 2013, 22:17

Originál řemen byl opravdu delší proto jsem to vůbec nemohl sladit dohromady, ale jinak proč se to dusí na to jsem zatím nepřišel jelikož jsem se do karburátoru nedostal - stržené šroubky. Možná se mě zdá že je prasklé kolínko u karburátoru, že by to tam přisávalo ale nevím možná jen doměnka.
Byl jsem tak vzteky bez sebe že je hezky a já to nemohl pak ani nastartovat celou neděli :)

Karbec nechám raději na nějakém odborníkovi, na to nemám nervy. Ale jinak kdo vymyslel rozebírání podsedla na X9 tak to musel být tedy koumák. Složitější to snad ani nemůže být, nebo se mě to zdá? No přístup ke karburátoru tedy opravdu nic moc, to se musí uznat.

Re: Piaggio X9 125 - při 8000ot. přestane táhnout

22 dub 2013, 22:25

přírubu jsem už taky měnil byla spuchřelá ale žádný problémy jsem nepociťoval
preventivně jsem ji měnil

karburátor si vždycky vyndám ven stačí na to jen ten servisní otvor pod sedlem
sundám vzduchový filtr a pak karburátor odpojím neni to uplně jednoduchý ale už vím jak :)
nechce se mi to vždy rozdělávat celé

Re: Piaggio X9 125 - při 8000ot. přestane táhnout

23 dub 2013, 06:39

Pokud by byl řemen o 4 mm delší,tak to ani nepoznáš. Spíš by jsi poznal pokud by byl už ojetý a užší ;-)

Re: Piaggio X9 125 - při 8000ot. přestane táhnout

23 dub 2013, 07:49

Tak to pak nevím jestli to byla nějaká shoda náhod ale trápil jsem se 14 dní s vysokými otáčky, dal jsem jiný a je to ok
Odeslat odpověď