Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
07 kvě 2013, 11:18
Ahoj,
mám tu X9 125 , když je studená startuje napoprvé a jede ale po cca 1km když se ohřeje chcípne a nejede. při vyndání svíčky žádná jiskra.Když přijdu druhý den, vezmu za starter a hned zase jede.. nestalo se někomu?? kde by mohl být problém?
07 kvě 2013, 11:43
1. svíčka (dát novou)
2. ventily (malá vůle)
07 kvě 2013, 11:57
svíčku jsem dával jinou ale také nehází jiskru. Po cca 1km jízdy jakmile vypnu motor už ho prostě nenahodím ale nehází právě jiskru, to by snad s ventilama nemělo mít co do činění ne?
17.5. edit:nikoho nic fundovanýho nenapada?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 dub 2014, 01:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
23 dub 2014, 21:28
čau, už jsi problém vyřešil?
trápí mě něco podobného.
02 kvě 2014, 13:11
Proměřit zda jde napětí na indukční cívku,když nepujde tak proměřit napětí do CDI.
18 kvě 2014, 20:03
Tak jsem to měřil a mělo by to být v pořádku. Zkoušel jsem ještě odpojit čidlo teploty motoru i čidlo teploty chladiče, jestli mi to při sepnutí ventilátoru nehází zkrat, ale výsledek pořád stejný. Při zahřátí na tři čárky nad půl tak se motor vypne a nejde nahodit dokud neschládne tak čárku pod půlku. Při tom vypnutí to nehází jiskru. Nenapadá ještě něco někoho?
18 kvě 2014, 22:19
Tak bych to zahřál na ty tři čárky a čekal až to samo zastaví tak teprve to proměřil jak ze zapalování do CDI tak z CDI na indukční cívku.Já si myslím dle tvého psaní ,že to bude nejspíše indukční čívka která jak se zahřeje tak přestane házet jiskru.Ty čidla co jsi odpojoval na to nemají vliv. Zapalovací okruh je samostatný.
18 kvě 2014, 22:22
p@t píše:1. svíčka (dát novou)
2. ventily (malá vůle)
Malá vůle ventilů? Právě že čím je větší vůle, tak po tom, co se motor zahřeje ztrácí kompresi a nechce startovat.
19 kvě 2014, 21:28
Co to je za blbost o větší vůli ventilů a kompresi.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 říj 2015, 18:52, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
20 kvě 2014, 00:38
Dědek64 má pravdu. Vůle na ventilech je kvůli jejich tepelné roztažnosti. Když je správně nastavená, tak po zahřátí na provozní teplotu se prakticky vymezí, ale pokud je ventilová vůle nastavená moc malá, tak po zahřátí ventily přestanou dovírat a tím motor přijde o kompresi.
20 kvě 2014, 18:50
čau,
tak jsem znova měřil tu indukčku a ve chvíli, kdy to zdechne, tak při zkoušce o startování opravdu již nic naměřit nejde. teď nevím, jestli je špatná ta indukčka nebo je problém někde dřív a proto jsem nic nenaměřil.
Mohl by jsi mi prosím poradit, kde/jak změřit to zapalování do CDI? Moc díky
20 kvě 2014, 22:37
Vodič co jde ze zapalování do CDI musí ukázat 50-100VAC a CDI na indukční cívku minimál 300VDC.Všude musíš mít dobrou kostru.Přeji šťastnou opravu a dej vědět jak to dopadlo.
20 kvě 2014, 22:52
A mohl bych se zeptat, co podle tebe značí, že když to nakopnu tak indukčka má dost přes 300VDC a potom co zdechne a snažím se nastartovat tak nic? Může to, dle tvého názoru byt ta špatná cívka, jak jsi psal výše? díky
20 kvě 2014, 22:57
Ano,většinou indukční co z ní jde kábel na svíčku.