Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
25 pro 2013, 22:01
zdravím, mám se svou karburátorovou 125 potíž .při studeném motoru normálně nastartuju nechám cca-10min.ohřát a když na to sednu a chci se rozjet ,tak se začne dusit nelze se s tím rozjet .až po dlouhém přemlouvání se otáčky chytnou a už jede normálně. svíčka je nová -nemá někdo skušenost jestli vadný sytič,nebo variátor díky za každou radu než se v tom začnu hrabat.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 pro 2013, 02:22, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce
25 pro 2013, 22:09
Jako dalsi krok bych nechal zkontrolovat palivovou soustavu, zda to neni zanesene ... nadrz, palivovy filtr, karburator.
25 pro 2013, 22:21
díky za radu -kde hledat ten palivový filtr -musí ty boční plasty ven nebo se k němu dostanu jednoduší cestou .
25 pro 2013, 22:34
ja to mam v servisu na komplexnejsi servis, tak mi to resi tam, ja osobne jsem to jeste nedelal .... ale muj problen byl, ze ve vetsich otackach klesal vykon ... mechanik uz to projel a ujistoval me, ze to bude v palivove soustave. Delaji se mi ventily a cisteni karburatoru a vseho kolem toho a spoustu jinych servisnich zasahu.
25 pro 2013, 22:51
no mě to nedá a zítra na to mrknu -těch závad je tam víc ,tak potom také možná servis než něco zničím.každopádně díky za radu a at se dílo daří.
25 pro 2013, 23:11
karburátor-membrána ,už má své za sebou podle příznaků
26 pro 2013, 00:06
čao ale když se ohřeje tak jede super a pak akceleruje zcela normálně,ale třeba až druhý den když je studenej tak se mu nechce .nedostanu to do otáček abych se vubec rozjel
myslíš teda rozdělat karbec .
26 pro 2013, 00:46
mam na dílně Xevo 125-měl stejný problém,výměna vzduch.filtru,palivový filtr,svíčka,kabel,vyprán karburátor ultrazvukem- vždy bylo určité zlepšení,poslední byla výměna membrány s tryskou (původní vizuálně nepoškozená !) a majitel je opět spokojen
,takovou mám aktuální zkušenost.ještě si vybavuji jednu X8-bylo poškozené gumové "potrubí"mezi karbcem a válcem-když to bylo studené sálo to falešný vzduch,po zahřáti jakoby ta guma změkla a díra se "ucpala"otvor byl nepatrný ,přehlédnutelný a tak to chvíli trvalo,než jsem na to přišel,tolik mé zkušenosti
26 pro 2013, 18:47
díky za tip ,dnes jsem to celé odplastoval a nastartoval pak koukám,že z pravého boku na karbecu jak je plyn nezaviralo takové černé plastové šoupátko nějaký ventilek ,tak karburátor ven vyčistil jsem ho ,rozhejbal to šoupátko a zdá se že to bylo ono. tak uvidím zítra až to bude studené zatím díky a dám vědět.
26 pro 2013, 21:12
tak to byla akcelerační pumpička pokud se tomu nechtělo do otáček, tak si myslím že jsi nato
kápnul
26 pro 2013, 21:31
aha já ani netušil co to je,každopádně díky každá rada dobrá.
29 pro 2013, 00:30
X9 125 má karbec? já myslel že to je stříkačka, moje X9 teda karbec určitě nemá..
29 pro 2013, 08:32
a jakej máš rok výroby?pokud pod 2004 tak si myslím že máš určitě karburátor
29 pro 2013, 10:16
Aha, tak to je jasny. Já mám 2007, to uz byly stříkačky.
07 bře 2014, 22:49
Ahoj, jsem tu nový a pevně doufám, že mi poradíte. Zdědil jsem starší Piaggio X9 125, rok tuším 2003 a rád bych ho dal do kupy, ale dělá trochu neplechu. Když ho nastartuju, tak normálně chytne, volnoběh točí myslím jak má. Ale ve chvíli kdy z volnoběhu přidám prudčeji plyn, tak má tendenci se dusit a různě klokotat až zdechne. Když ten plyn rychle zase pustím tak se vrátí do volnoběhu. Když přidávám opravdu ale opravdu pomalinku (na křižovatce nereálné) tak se motor rozjede a normálně jede a táhne až k té stovce. Jednou se mi dokonce stalo, že jsem jel po okresce, zruba 80kmh a motor jakoby přestal táhnout, tak jsem raději zastavil a koukal, ale nic jsem nevykoukal tak jsem opatrně jel domů. Skútra jsem včera umejval i hadicí, nemohla se voda dostat kam nemá?