Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
08 kvě 2016, 19:18
Dobrý den,
r.v. 2006. Z ničeho nic začal skútr za jízdy chcípat. Vždy, když se zahřeje. Na volnoběh jsem to měla cca 20-30 minut a všechno v pořádku, ale ujela jsem 2 km a chcíplo to. Nejdříve začne trochu poškubávat, jakoby něco vynechávalo a když chci přidat plyn, tak funguje taky přerušovaně. Po chcípnutí to nechám cca 2-3 minuty a poté to jde znovu nastartovat (S přidáním plynu) a zase ujedu cca 2-5 km.
Vyměnili jsme svíčku, kluci koukali jestli všude jde benzín a mělo by to být v pořádku, teď je vyměněná i cívka, když to chcípne, tak svíčka je suchá. Jako další pokus mi doporučili vyměnit teplotní čidlo.
Prosím, nemáte někdo stejnou zkušenost? Nechtějí se mi postupně vyměňovat všechny díly.
08 kvě 2016, 19:43
Podle toho co píšeš,tak asi bude bordel v karburátoru.Protože když to máš na volnoběh tak je malej obběr benzínu a když jdeš do tahu ,tak se v někde v karbíku přisává bordel.Takže vyčistit karbec a filtr paliva.Ona ta nečistota může bejt fakt malá.Mě se dostal bordel do hlavní trysky a to tak,že se zmenšil průměr a uprostřed byla dirka,takže na volnoběh to šlo ale na jízdu to bylo málo.
10 kvě 2016, 10:57
100% karbec. Rozebrat a řádně vyčistit. Nejlépe tvrdším chlupem z koštěte pořádně protáhnout všechny 3 trysky. Zkontrolovat membránu jestli nemá trhlinu. Vyčistit filtřík nad membranou.
31 kvě 2016, 21:36
navíc bych vyčerpal benzin z nádrže do průhledných PET lahví a podíval se proti slunci, bude tam bordel , dá se to profiltrovat papírovým filtrem s jemným sítkem které používají autolakýrníci...
23 čer 2019, 13:38
Ahoj Veroniko
povedlo se ti vyřešit ten problém?? Mám to samé.. Karbec čistý, nový palivový filtr, nová podtlaková pumpa, všecko šlape do chvíle, kdy jedu kolem 80km/h cca minutu.. Pak se zadusí, zdechne, nejde natočit.. Po cca 10 minutách chytí na první drc a zase chvíli jede.. Když jede, tak jde krásně za plynem, nic nenasvědčuje nějaký problém..
01 črc 2019, 12:00
Podobné příznaky jsem kdysi taky řešil a bylo to špatné, respektive žádné odvětrání nádrže, tzn. že se v nádrži udělal podtlak a ten už benzín nepustil dále ke karburátoru. Po chcípnutí motoru se po nějaké době podtlak ztratil a motor šel opět natočit. A jelo se opět až do chvíle, než vznikl podtlak znovu a tak stále dokola přískoky vpřed. Vyřešil to vrtáček 0,8 mm a dírka u čerpacího hrdla nádrže. Od té doby pokoj. Jednoduše to vyzkoušíte tak, že nebudete úplně utahovat víčko nádrže, aby se do ní mohl přisávat vzduch. Pokud potom motor pojede bez závad, je to najisto tím.