od Vratas » 02 úno 2014, 17:28
Ahoj, za studena se nic neladí. Podívej se na vyladění bohatosti směsi a čistotu karburátoru a správné nastavení plováku a jeho funkci zavření přívodu paliva do komory - zavírat musí v momentě, kdy je vodorovně s hranou karburátoru. Dále se podívej na čistotu trysek a zkontroluj, na kterém stupni máš jehlu šoupátka - kdyžtak uprav na prostřední polohu.
K samotnému ladění : skútr ohřej tak 10 minutami jízdy a pak vylaďuj volnoběh a bohatost. Bohatost směsi uděláš šroubkem bohatosti, který utáhneš nejprve nadoraz a pak povolíš v rozmezí 1,5 - 2,5 a k tomu poté buďto snížíš nebo zvýšíš volnoběžné otáčky. Celkově to musíš vyladit na kulatý chod a citlivou a okamžitou reakci na plyn. Pak zkontrolovat barvu svíčky, podívej se, jakou ji máš teďka, před laděním ji vyndej, vyčisti a nasaď. Až dokončíš ladění, tak se trošku déle svez, barva svíčky se totiž neukáže jen tak hned a potom ji zkontroluj- cihlově hnědá barva je OK.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...