Jsem blbej - vím to ..... měl jsem to kupovat alespoň ve dne, takhle jsem to kupoval večer v lednu, kdy se dala vyzkoušet jen jízda samotná. Nemůžu koupit nový stroj (peníze nejsou problém) ale kdybych koupil novináře, tak budu do 14 dní bez skútru, nemám to kde parkovat a kočárkárna, která je 2x do roka vykradená je jediný místo (pod střechou). Tenhle otloukánek nikoho zajímat nebude.
Dnes přišly pístní kroužky, pokovení pístu se nekoná, jde vyleštit, objem prostoru válce beze změn, zítra mi přijde konečně ojniční spodní ložisko a k tomu příložky (co jsem se toho nahledal), brzdové destičky jsou vyměněny, přední tlumiče jsou bez oleje samozřejmě tečou - na řadě je odlisování, dopnění oleje - zalisování. Teče benzín z nádrže - zalepení nádrže. Repas olejového čerpadla (dávkování oleje), teď tak ještě přemýšlím nad tím, že bych nechal konstrukci opískovat a zbavit jí tak rzi. Doufám, že to je tak všechno
darceorgil: to víš, že toho lituji, že jsem prodal leada, může za to ta novela (125ccm/11kW)
říkal jsem si, když už tak už alespoň 125ccm a hledal jsem ještě něco menšího než je Lead, otloukánek se úplně nabízel a ta projížďka na něm, mě přesvědčila, nic nenasvědčovalo (bohužel) tomu, že to je vyběhaný do mrtě
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125