Tak sem je spojil.....a ani relé to nebude.....takže ještě mrknu na startovací kabely, který taky nevypadaj úplně fit.....no a pak novej startér.
Jo a taky už vim, že když přemostuji startovací relé drátkem, tak bych ho neměl držet holou rukou, protože drátek se pěkně rozžhaví doběla, a díky roztavené izolaci pak pěkně drží na prstě, a hezky hřeje
16.10. edit:Muj skutrik je asi vážně zakletej........dneska mi dorazil novej startér......sak si říkám super, pojedu se odpoledne konečně projet
, stačí utáhnout 6 šroubů a nastartovat ne? .............Ne,
chvilku mi trvalo,než sem zjistil, že se startér točí obráceně, ač byl připojen stejně jako oryg.......přehodil sem kabely, a startér zabral.......nicméně na plně nabitou betrku pomaličku protáčí motor, úplně stejně jako starej startér.......tak si říkám.......startovací kabely......nechtělo se mi ale hrabat ve svazcích kabelů, tak sem vzal velkou baterku a natvrdo sem ji připojil přímo na startér.......cvak, pastorek zapadl a motor se s novym startérem a baterkou pomalinku líně protáčí.......výsledek 0. Nenapadá někoho proč? Trochu se bojim, aby nebylo něco uvnitř motoru......zdálo se mi že při posledních jízdách trochu ztratil výkon, tak mě napadlo, jestli třeba neni přidřenej, vysypaná ložiska..........tzn. že startér nemá dost síly, aby s ním otočil. Na nakopávačku motor naskočí na první šlápnutí a jede hladce. Cítím se trochu ztracen
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 lis 2013, 07:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou