od Mr.Voza » 31 led 2014, 09:05
Jestli se nemýlím, tak Skipper se dělal ve 2T i 4T (jestli se mýlím, tak mě někdo opravte). Záleží kterej motor v tom máš. Jestli 4T, tak by to mělo žrát jako každá jiná 125, tzn. kolem 3l/100km. Jestli je to 2T tak v týhle kubatuře klidně 5-7/100km - podle stylu jízdy a za normálních podmínek. Jestli píšeš, že jezdíš po loukách, tak to určitě nejsou normální podmínky - větší odpor povrchu po kterým jedeš (polní cesta, vysoká tráva apod.), - takže je potřeba počítat s vyšší, než běžnou spotřebou. 2 litry na 15km je ale podle mě moc i na 2T provozovanej v těhlech podmínkách. Podle toho, že to za studena drží a za tepla to chcípne, bude moc bohatá směs - buď se nekdo vrtal v karburátoru a bude to rozladěný, nebo bude zaseklej sytič, jak psal HonzaR. Taky může bejt přicpanej nebo jinak neprůchodnej vzduchovej filtr, ale přepokládám, že kdyš hledáš odpověď tady, tak takovou základní věc už jsi kontroloval.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP