Tak kromě toho, že svíčka je mokrá a zakarbonovaná, což značí jasně bohatou směs a myslím si, že je hoooodně bohatá, tak bych se chtěl zeptat na připojení vzduchového filtru k sací trubici, která je zabudovaná do rámu skútra. Od rámu vede tuhá trubka a na ni navazuje teleskopická (zvrásněná) trubka, která vede do vzduchového filtru. Ty dvě trubky na sebe nedoléhají a pokud např. dám skútr na stojan, tak se dokonce ze sebe vysunou. Hádám, že ty dvě trubky by měly být pevně spojené při všech zdvizích zadní kyvné vidlice.
Dneska jsem se přesvědčil, že je určitě něco v nepořádku s karburátorem. Bohužel mi na internetu nejde najít správně zapojení všech hadiček. Každopádně do karburátoru a dál do válce teče tolik benzinu, že po chvíli startování mi z výfuku nekape, ale teče benzin.
-- 14 pro 2014, 17:04 --
Mr.Voza píše:keybarbarosa píše:... Ještě než jsem namontoval výfuk (LeoVince), tak motor šel i do vyšších otáček, cca 6 tisíc a dál jsem to nezkoušel...
Jakej vejfuk LeoVince jsi namontoval (přesnej model, nebo aspoň napiš, jestli street nebo laďák)? Předtím, když šel motor i do vyšších otáček, tak to bylo s jakým vejfukem?
To co popisuješ, že nejde do otáček, to se děje hned po startu na studeným motoru, nebo i po ohřátí na teplým motoru?
Netuším, co je to za výfuk, dostal jsem ho k tomu skútru. To, že je to LeoVince je napsané na konzoli k němu. Vypadá podobně jako
http://www.scootershop.cz/4189-vyfuk-leovince-sp3-piaggio-nrg-mc2-ac-lc-zad-kot-4497.html. Do otáček to šlo úplně bez výfuku, tedy rovnou z válce.