Zdarec, tak jsem se zase pustil do práce na skútru. A pořád řeším stejný problém tj. přechcaný motor.
Ale novinka je, že když mám v nádrži málo benzínu (cca deci), tak skutr normálně na brnknutí nastartuje na studeno, zahřeje se a točí do otáček - prostě normální stav jak by měl být. Ale když do nádrže doleju víc benzínu, tak v tu ranu mi začně do vzduchovýho filtru téct benzin a do klikovky taky.
Zkusím sem vložit odkaz na obrázky, abychom se nebavili jen nad textem.

takhle vypadá můj palivový kohout. Dva výstupy, ten v pravo beru jako podtlak a ten levý jako hlavní benzínovod.
2vjwegp.jpg
Tady nahoře vlevo (vedle vyražené dvanáctky na těle karburátoru) je podle mě podtlak a napravo je nezapojený přívod hlavního benzínovodu

Můžete někdo ověřit, že tohle zapojení je správně?
Díky za další tipy a rady.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.