Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Re: Piaggio NRG MC3 AC - nedobíjí

26 kvě 2012, 09:55

Baterka ještě není úplně nabitá a po odpojení nabíječky měla cca 12,5V. Po startu se zaplými světly(nejdou vypnout) cca 11,9, při blinkrech 11,8 a při dálkových 11,7. Toto napětí držela asi 5 minut, po vypnutí dálkových se napětí zvýšilo zpět na těch 11,9V, takže to vypadá, že skůtr dobíjí.

Ještě mě napadlo - není možné, že když jsem dost klopil zatáčky, aby se ta kapalina v baterce trochu přelila a přestala mít svou původní kapacitu?

Nebo může se baterka přehřát? Jak jinak vysvětlit to, že za jízdy umřela, měla 7V a po cca 4 hodinách měla těch 10,5V a skůtr chytil?
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 pro 2013, 20:19, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Piaggio NRG MC3 AC - nedobíjí

26 kvě 2012, 10:11

dobíjet by to při nastartovaném motoru mělo aspoň na 13V nejjednodušší bude vzít bateku
do nějakého auto servisu kde ti daj na tester při zátěži a budeš vědět hned jestli je OK nebo KO

když zvýšíš otáčky tak na 3500 kolik je na baterce napětí Mělo by být tak 13,5V
ale kontrolouj to až budeš mít jistotu že baterka je OK a nabitá pokud je hodně dobrá tak po nabití bude mít tak 12,7V

Re: Piaggio NRG MC3 AC - nedobíjí

26 kvě 2012, 12:10

Při zátěži by to mělo dobíjet na 13.6 V, samozřejmě při nastartovaným motoru. Pokud ty hodnoty okolo 12V jsou pri nastartovaným motoru tak máš altik kaput

Re: Piaggio NRG MC3 AC - nedobíjí

02 srp 2012, 11:17

Tak byl kaput alternátor, po jeho výměně(čekal jsem na díl z Itálie asi 3 týdny) už scoot dobíjí, ale v servisu si ještě všimli, že teče benzínová pumpa(popraskané plastové víčko), takže čekám až přijde díl a dá se to do kupy, aby se mohlo vyrazit někam dál. Polovina sezony v tahu a já už jsem 5 týdnů bez scootu :-(
Odeslat odpověď