Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
28 zář 2011, 07:03
V tom pripade bych jezdil a dobijel jen jeden
at si umre na co mit dva
28 zář 2011, 08:36
Zkus jeste nastartovat skutra, potom na akumulutaru odpoj plus pol a na nem proti zemi zmer napeti, pokud mozno pri vypnutych svetlech.
28 zář 2011, 18:10
Tak samozrejme, ze nenechavam ty baterky uplne vybijet, vzdycky po jizde to znovu nabiju.
Koupil jsem CTEK XS800 a nabijim to primo na skutru.
Ale obcas zapomenu a pak se mi vybije uplne, ale to se mi zatim stalo jen asi 2x
Vzdycky to poznam podle toho, ze mi prestane jit otackomer - potom na nabijecce ukazuje 50% kapacity.
Ja vim, ze to neni idealni, ale regulator zatim nikde nemaji, takze dokud ho nesezenu, tak musim vydrzet takhle ...
29 zář 2011, 09:53
Diky - do Malsic jsem koukal, ale ani jeden z nabizenych regultoru neni 6pin, ktery tam ja mam.
29 zář 2011, 10:22
Skus na tejto stranke:
http://www.vape.cz/e-shop/regulatory-napeti/Regulatory vyrabaju, maju vlastny vyskum a vyvoj, Napis/zavolaj im, urcite poradia - ak treba vyrobia.
29 zář 2011, 10:31
Tak do Malšic zavolej, maj tolik práce že to nestíhaj dávat na net. Můžou ho mít i starší.
01 říj 2011, 01:41
presne tak, stejnak ten jeden pin nebude ani zapojenej, oni ti tam určitě poradí
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 20:17, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
06 lis 2011, 20:06
AHOJ JA SI MYSLIM ZE JE TO REGULATOR NAPETI NEBO SPATNA BATERIE JJA MEL TAKE TYTO ZAVADY NA SKUTRU
24 kvě 2012, 23:02
Tak problem s dobijenim vyresen
.... a nakopal bych se do zadku .... cele to bylo v tom, ze jsem mel oba spinace brzdovych svetel uz "hodne unavene" a jak jsem zjistil, tak mi za jizdy permanentne svitilo brzdove svetlo
)))) takze za 180kc vymeneny oba spinace a motolet dobiji jak divokej
a brzdove svetlo sviti jen kdyz ma svitit
Nikdy by me nenapadlo, ze to bude takovahle "ptakovina"
24 kvě 2012, 23:21
jen tak ze srandy ty občas před jízdou nekontroluješ předepsané osvětlení jinak bys na tohle musel přijít dávno ono že to funguje jak má je o tvé bezpečnosti
25 kvě 2012, 07:22
Tak to dopadlo nejlíp jak mohlo
Mám rád tyhle "závady" který ze začátku vypadají dost vážně (finančně) a nakonec se z nich vyklube taková ptákovina a opraví se za pár korun
Zrovna včera jsem četl na jednom autofóru - kluk si stěžoval, že mu špatně svítí potkávací světla. Po OSMI !!! letech provozu zjistil, že měl celou dobu v reflektoru obráceně žárovku ! Byl totiž líný odpojit kabely od všech žárovek aby mohl lampu pořádně vytáhnout aby viděl na uložení žárovky a celou dobu ji tam měl nakřivo
Pak žárovku otočil a ejhle - auto začalo svítit jak má
25 kvě 2012, 10:01
aumirek píše:jen tak ze srandy ty občas před jízdou nekontroluješ předepsané osvětlení jinak bys na tohle musel přijít dávno ono že to funguje jak má je o tvé bezpečnosti
To je prave to - kdyz scoot stal, tak svetlo nesvitilo - delalo mi to jen za jizdy.
Ty spinace byly uz hodne ochozeny a jak to za jizdy drnca, tak se spinalo svetlo a vybijelo baterku. Vsiml si toho kamarad co jel za mnou a videl, jak mi problikava a nebo porad sviti brzdovy svetlo. Po vymene spinacu vse OK
sollik:
a to jsou presne ty pripady, kdy by se pak clovek nejradsi kopal do zadku dalsich 8 let
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 pro 2013, 20:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
25 kvě 2012, 23:38
Ahojte, jsem tu nový a s technikou maxíka se teprve seznamuji.
Chtěl bych proto poprosit o radu.
Můj Nexus 500 mi na palubním PC ukazoval za jízdy stále snižující se napětí - nejvíce to bylo poznat při zapnutých blinkrech, dálkových světlech a brždění. Nijak extra jsem to neřešil - 2x jsem ho dobil do plna, mrknul jsem na baterku, jestli není potřeba dolít, ale podle rysky vše ok. Najel jsem tak asi 300km. Až dnes jsem se byl projet - přes noc byl scoot na nabíječce(Bosh C3), ujel jsem cca 30km, při blinkrech klesalo napětí vždy o 1-2 desetinky, až z ničeho nic začalo napětí prudce klesat a za cca půl minuty kleslo na pouhých 7V - přestaly fungovat budíky a rozsvítila se kontrolka mazání a motoru. Taky asi 10s střílelo z výfuku a potom motor zhasl úplně. Po cca 5 minutách jsem chtěl zkusit nastartovat, ale marně. Odtlačil jsem na nejbližší parkoviště a zavolal odtah. Po příjedzu domů(asi po 4 hodinách) jsem skůtr zaparkoval v garáži a zkusil nastartovat - chytil hned a palubák ukázal 10,5V.
Nevíte, čím to může být?
Mám podezření na baterku, alternátor, možná i opotřebovaný řemen(ale kolo se na stojánku při tom pokusu otáčelo)
Díky moc za případné tipy.
26 kvě 2012, 08:26
Teď jsem řešil dobíjení u Majdy a nakonec jsem musel nechat převinout altik - 2500,-Kč. Nastartuj - změř kolik dává baterka, pak zapni světla a znovu změř, pako změř ještě s blinkrama (nebo ti to změří v jakémkoli servisu) - prostě napětí se zátěží. Musí ti to ukazovat cca 13.6 V. Může to být altik, regulátor napětí nebo nějakej šlustnutej drátek, řemen s tím nemá co dělat.