Zdravím. Před zimou jsem pořídil pro přítelkyni ojetýho NRG 50ccm. Varec mallosi multivar a laděný závodní výfuk. Už při koupi bylo jasné, že bude potřebovat poladit. Při přidávání plynu asi kolem 4-6 tis otáček se začně jakoby dusit. Byla tam původne tryska asi 62. Nedařilo se ho naladit na žádnou jinou. a to dokonce ani na 100. Pak jsem si všiml, že ani jehla v karbecu není původní, takže po dlouhým laborování to perfektně jelo na 80 trysku, musel jsem dát 40 volnoběžnou a jinou jehlu. Pár kratších jízd v pohodě. Dal jsem do výfuku novou vatu a všechno je v tahu. Scooter se proste nerozjede. nemáte s tim někdo obdobnou zkušenost: nezda se mi. že by to vata tolik ovlinila. Nicmene je pravda, že scoota jsem naladil bez vaty. díky
20.6. edit:Vyřešeno. Nakonec jsem celý motor rozpůlil. Zjistil jsem několik menších netěsností. Přetěsněno. Příčina byla v tom, že ladění jsem prováděl na pevně dotaženém výfuku k válci, ale při stupačce byl jen zaaretován jedním šroubem. Po naladění, jsem dosadil všude šrouby, ale výfuk seděl špatně, takže po dotažení u stupačky se zkřížil u válce a přisával vzduch. Chtělo to vypilovat jinak otvory uchycení pod stupačkou a jede dobře.
Chtěl jsem ještě koupit novou baterku, protože nedrží napětí, příčina je ale ve špatném regulátoru napájení.... pořád je co dělat
1500 za nový je docela darda
Naposledy upravil
KYBLOS dne 17 črc 2015, 08:06, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.