Zdravím. Před zimou jsem pořídil pro přítelkyni ojetýho NRG 50ccm. Varec mallosi multivar a laděný závodní výfuk. Už při koupi bylo jasné, že bude potřebovat poladit. Při přidávání plynu asi kolem 4-6 tis otáček se začně jakoby dusit. Byla tam původne tryska asi 62. Nedařilo se ho naladit na žádnou jinou. a to dokonce ani na 100. Pak jsem si všiml, že ani jehla v karbecu není původní, takže po dlouhým laborování to perfektně jelo na 80 trysku, musel jsem dát 40 volnoběžnou a jinou jehlu. Pár kratších jízd v pohodě. Dal jsem do výfuku novou vatu a všechno je v tahu. Scooter se proste nerozjede. nemáte s tim někdo obdobnou zkušenost: nezda se mi. že by to vata tolik ovlinila. Nicmene je pravda, že scoota jsem naladil bez vaty. díky
20.6. edit:
Vyřešeno. Nakonec jsem celý motor rozpůlil. Zjistil jsem několik menších netěsností. Přetěsněno. Příčina byla v tom, že ladění jsem prováděl na pevně dotaženém výfuku k válci, ale při stupačce byl jen zaaretován jedním šroubem. Po naladění, jsem dosadil všude šrouby, ale výfuk seděl špatně, takže po dotažení u stupačky se zkřížil u válce a přisával vzduch. Chtělo to vypilovat jinak otvory uchycení pod stupačkou a jede dobře.
Chtěl jsem ještě koupit novou baterku, protože nedrží napětí, příčina je ale ve špatném regulátoru napájení.... pořád je co dělat 1500 za nový je docela darda